11. jan. 2012

Inne i en svart periode....

Stadig vekk,havner jeg langt ute på viddene,i nettbutikk-landskapet...og jakter på spesielle ting, som ikke alle andre butikker har. Dette skapet likte jeg utrolig godt,enkel design,og i et røfft materiale......*bombe*........!! Jeg er visst "der",for tiden........
Ikke at jeg har plass for dem,men disse stolene var også fine,og særlig med et lite skinn på....
Spiseplassen må jo også ha en lampe,for å bli komplett.....og denne var jo passe......
Var ikke denne morsom ? Jeg har i hvertfall aldri sett en slik,før......virkelig tøff med hjulene på ! Til pledd,eller noe annet som er lurt å ha tilgjengelig...
Og noen strieposer,til oliventreet.........! Kan jo skjule en fæl blomsterpotte,disse her......og dem har plast inni.
Ble vel litt vel mye røfft,så jeg får nøytralisere innlegget med en fin og lett sommerkjole......hihiiii :) For 20 kg siden,kunne jeg lett gått i denne.....skikkelig fin,var den :) Og allt dette,fant jeg i nabolandet,hos Creations by Lis !
***************
Ja,det passer lite med lette sommerkjoler,når vi nå endelig har fått masse snø !! Nå er det virkelig vinter !! Julekortstemning er bare vakkert..........men når man må ut å måke halv seks på morran(til man kjenner blodsmaken i munnen),skal det mye til for å innrømme akkurat det....... :) Men nå som jeg har fått pusten tilbake(etter nok en økt med spaden)...,har jeg nesten lyst å sette meg på verandaen,på skinnfellen,med en stor og varm cappuccino ! Og bare nyte synet......av et nydelig hvitt landskap.....lager jeg to kopper,kommer du kansje innom,og deler en koselig stund ? - Vinterklem fra meg.

2 kommentarer:

Anne på landet sa...

Ja takk til Cappucino og litt skravling:o)

SÅ utrolig masse deilig inspirasjonsbilder fra deg..
Litt morsomt, for jeg er også inne i en svart persiode..
Synes plutselig at det er så vakkert med svart som kontrast.

og så de palle stolene du viser... ja, jeg må bare klø min snekkermann litt ekstra i nakken først....;o)

TAKK for det du deler.

Klem,klem,klem.

Stein sa...

Helt enig. Jeg er også veldig glad i svart for tiden. Spesielt til hagen. Svarte møbler er spesielt flott til grå vegger og hvitt listverk, sandfarger og gjerne også hvitt :-) Den grove stilen gjør det hele industrielt og enda lekrere ;-)
Ha en fortsatt riktig fin uke!