8. jan. 2012

Inspirasjon fra Atlanta......

Må bare dele noen go'biter med dere,sånn på tampen av helgen :) Aldri har jeg vel drømt om et så mørkt og dystert kjøkken,som dette.........men når jeg ser på det en stund,syns jeg det er utrolig vakkert.....i all sin enkelhet. For dette skulle jeg jammen klart å snekre selv,glad som jeg er i både hammer og spiker ! - Og grå beis.......heheheee :)
Kjøkkenbilder er vel noe av det jeg har mest av,lagret på dataen ! Det finns jo så utrolig mye fint,ute i den vide verden.....og akkurat nå er jeg visst inne i en rå periode ! Litt industri...,men heller ikke for mye....
Og naturen inn.......med alle sine vakre farger..
Spreke puter,til allt det røffe....
Men hvitbeiset,liggende panel,er enda på min "vil-ha-engang-liste".....- og det har det vært veldig lenge. Jeg liker ikke stående panel,og har heller aldri gjort det.........ikke noe Pernille,her i gården......! At nesten hele leiligheten er av akkurat det,prøver jeg og fortrenge........selv om det ikke er lett :( Sånn er det,når man leier......og ikke får bestemme.
Men den dagen vi finner noe eget,da kan det jammen bli tøfft.....så mange valg og ta ! Og så jeg da,som står med en fot i hver leir.......på den ene siden,jeg liker få ting,i et enkelt miljø............men så sier det PANG!,og jeg tenker på ALLT jeg har,som står lagret hos onkel,på låven,- og venter på et liv i dagslys.......jeg har nemlig null kontroll på hva som skjuler seg i alle eskene mine....det må bare innrømmes !
Og smaken forandrer seg jo,hele tiden......tror det brygger opp til et aldri så lite loppis,den dagen jeg må åpne disse......!
**********************
Helgen har bestått av full avslapping ! Ikke noe loppis.......klarte ikke å lokke rørleggeren unna sofaen og pleddet ! Det var jo ski på tv'n ...........og monsterbakke,og gudene vet hva......! Så jeg har kost meg med helt andre viktige(re) ting,interiør og kaffe ! Og jammen lurte jeg ikke frem litt arbeidslyst,så litt påske/vårpynt har sett dagens lys ! I morgen skal jeg frem med sandpapir og gråmaling,spisebordet har hatt det litt vel tøfft,under min juleproduksjon........sa jeg BRUKSBORD ?????? Kos deg,og ha en ny,flott uke :)

Ingen kommentarer: