3. feb. 2012

Nye loppefunn,og vinner.....

Ja,da var det fræddan igjen,ukens beste dag.......og masse koselig å se på tv'n.....selv for meg...! Noen lopper har også kommet i hus,sånn som denne franske muggen,med kirsebærmotiv. Den måtte jeg bare ha......kostet meg 100 kr,men den er verd hver krone,hel og fin som den er. Damen som solgte meg den,sa at jeg måtte bruke den til fløte,til sommerens jordbær........greit nok er jeg ikke liten og sped,men jeg drikker ikke litervis med fløte,heller........for muggen er stor !!!
Og på min svipptur innom Plantasjen,for å kjøpe krokus,kom jeg sannelig over enda en mugge......til den svimlende sum av 29,- !!! Den var så rå i look'en.......ser for meg gåsunger til påske,oppi denne..... :)
Disse formene ramlet også i handlekurven på loppisen ! Jeg har mange fra før,men ingen som disse ! Har aldri sett slike før......har du ?
De kledde jo godt å få ligge ved siden av muggen....?
Så var jeg innom JYSK....der hadde de salg på disse stolputene,20 kr pr stk !!!!! Jeg har sett etter slike,til benken ute,så nå slo jeg til.......prisen var jo latterlig ! Kan umulig være lønnsomt å selge disse......man kan iallefall lure på hva de koster å produsere......!
Og på Nille,hadde de også fyllt opp i hyllene sine......en løper,og to puter til uteplassen,ble det der !!! Men med ti minusgrader,gadd jeg ikke å style ute,så du fikk se dem der de skal være....... :)
**************************
Så var det vinneren,da.........! Lotteri-assistenten har trukket,og det ble den koselig damen,som har bloggen CARPE DIEM !!!! Gratulerer så masse til deg !!!! Pakken sendes i god tid før påske,da den skal fylles med forskjellige ting,etterhvert som det lages.....
*******
GOD HELG til dere alle,her fyrer vi i peisen,og spiser smågodt.......hihiii :) Og pusi,får selvsagt tunfisk :) Her skal ingen ha det bedre,enn andre :)

6 kommentarer:

Grip dagen sa...

Titter innom for å se hva du pusler med. Sikkert fint med peiskos og fløte i muggen på en fredagskveld...
Her går det i kaffi og stratos.
Skulle gjerne hatt noe bedre i koppen, men jeg er sjåfør ikveld. Skal hente familiemedlemmer som er ute på fest.
I morgen må det bli noen godt i glasset når kvelden kommer.
Skal passe to bittesmå tantebarn hele dagen. Det blir nok passe mye å henge fingrene i.... Puh.
Det er gøy å ha dem, men også herlig når de blir hentet hjem!
Ha ei flott helg.
Klem Marit

mormor sa...

så mye fint-og til en nydelig pris;)mugga fra plantasjen var en drøm!! her er det bikkje-kaldt,så vi sitter i ovnskroken;) ha ei trivelig helg!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Dette var utrolig moro at jeg ble den heldige
vinner hos deg.
Gleder var
stor da jeg åpnet
mail i dag JIPPI :)
Du lager så mye fint
så jeg gleder meg :)
God helg ønskes fra meg.

♥ Carpe Diem ♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
♥ Carpe Diem ♥ sa...

Begge muggene var nydelig
og likedan de formene.
Helig du var med fangsten på loppis

Anne på landet sa...

:o) Du skriver så herlig!
Heldigvis så har ikke Jan Thomas for vane å titte innom heldigvis.
Lekre klær du viser!

Fortsatt fin helg og klem fra meg!