24. feb. 2012

Tidlig på en fredagsmorgen.........

Må si jeg misunner dere som kjenner på vårfølelsen,om dagen.......med dryppelyder,og fuglesang......vi er ikke helt der,nemlig :) Men fine inspirasjonsbilder,det finner man......sånn at man iallefall inni hodet,er i fullt vårmodus,med alle gledene det fører med seg !
Bare jeg så disse eggene i redet,og de hvite blomstene,så var det vår på et blunk :) Noen påskeharer,og en gren med rosa blomster,er jo også med på og understreke stemningen.....
Litt tidlig å dekke påskebordet,men et vår-bord må da være fullt lovlig ?
Nydelige egg........disse står høyt,ja kansje øverst,på ønskelisten.........de hadde så herlige farger :) Jeg pynter lite til påske,men disse hadde jeg virkelig sansen for.........og jammen tror jeg at det skulle vært mulig å lage et slikt tre,også.......
Ble kansje litt vel mye påske,her.......men det tåler vi :) Vi lengter jo alle til varmere tider..........
Ikke har jeg eget påskeservise,men om jeg hadde kommet over dette,ja da hadde nok noen deler funnet veien hjem til oss......! Nydelige asjetter......med herlige motiver,i duse farger.......farlig,farlig :)
************************
Ha en koselig helg,alle der ute :) Og takk for at du fant veien innom :)

2 kommentarer:

h.espe sa...

Herlige inspirasjonsbilder som bare roper VÅR!!!

Her i Oslo er vi vel av de heldige - plussgrader, og snøen som smelter. "Blåser" litt vårfølelse nordover til deg også, så skal du se at våren er der snart... ;)

God fredag til deg!

Klem fra Hildegunn

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Koselig bilder du viser.
JA våren tror nok vi
alle venter med
lengsel etter:)
Den kommer nok både her og der
etterhvert skal du se.
Ha en fin fredag og helg :)