23. feb. 2012

Noen sko-fristelser........?

Lite som skjer i heimen,så idag viser jeg dere bare noen fristelser,fra Brandos :) Neida,- jeg er ikke sponset ! Men jeg kjøper nesten alle mine sko,der :) Veldig god service,og det liker man jo :) Men har noen av dere prøvd disse,som er litt sånn "gynge-effekt" på......om man får bedre holdning,og mere ut av treningen....? Syns de ser så gode ut,men vet ikke......
Noen søte,åpne til yndlingsbuksen..............en sommerdag...
Og enda noen yndige.......i råååååååsa :)
En tur til Keiservarden ?? Da må man ha gode fjellsko........
Litt glam kan det være,men ikke for mye......
Disse derimot,.....ikke mye glam,men helt meg !!
Farlig gode å gå i...........
Kansje litt for røffe.......? Men tøffe,ja :)
Kansje ikke så damete,men absolutt praktiske........
Mange og velge i........og jeg var bare innom 18 sider,av 108 ! Lett og svi av noen kroner her inne,altså......men jeg klarte og holde meg unna :) Gjør du.....?
*************************
Har lurt meg til litt maling idag,men å male med hansker er så knotete,man har liksom ikke den helt store kontrollen....! Detaljer kan man jo bare glemme,og skrive tekst er jo helt komplett umulig !! Så jeg får nok finne på noe annet........kos deg så lenge,snart helg igjen !!!

Ingen kommentarer: