30. apr. 2012

Gått storløs i fargene......til forandring !!!

                        Ja,det kan man trygt si.........ikke ofte jeg bruker SÅ mye farge,på bildene mine.....men unger liker jo farger,så da er det jo "lov"..... Fantasibilder må vel dette kalles,for her har jeg virkelig bare tegnet etter impuls,og uten plan.......har lenge hatt lyst å male ugler,og nå er det gjort :)
                        Et lite familiebilde,av Familien Uglesen.........tenkte en stund på og male et sitat nede i venstre hjørne,men lot det være.....
             Så lagde jeg et stort,med bare to ugler på......også her lurte jeg på et sitat,men enn så lenge står plassen tom...kansje bare ett ord. Friends ?  Ser dem for meg på et barnerom,som en fargeklatt på veggen...... :) Det var helgens produksjon,iallefall en liten del av den......vi har en ufyselig regn/vind-dag her i nord,så man kan trygt sitte inne,med verdens beste samvittighet...! Men nå blir det middag,rørleggerens ønske............noe så lite Hellstrøms som mulig......fargeglade fiskeboller  !!!!!! Kos deg,og ha en finfin ettermiddag : )

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så søtt uglebilde! Virkelig stilig laget. Her har vi hatt regn i dag, men ser lysere ut nå, er jo også meldt finvær i nord igjen om et par dager. :)))

Stubbetufsa sa...

Koselige uglebilder. Du koser deg virkelig med den malingen.
Ha ei fin uke med vår!
Her tinte det i full fart, og så sner det igjen, en hel dag...

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Kjempe fint bilde,liker form og farge veldig godt:)))Koooos deg med dette:))Klem