12. mai 2012

Uteliv......

   Ble en litt lang pause her inne,ikke for at varmen har kommet til nord,men fordi jeg trosser temperaturen,og koser meg ute,med kulestein og svarte plastbaljer......hva det går ut på,kommer nok,når det har blitt litt varmere i været..og plantene har lyst og komme opp :) Akkurat nå er de hvite......!!!!!
       Så innimellom snøbygene,er det bare å ta seg en kaffekopp,og håpe på bedre tider ! Da havner man gjerne på dataen,kan du skjønne det....??? Jeg sluker allt jeg kommer over,av hagerelatert stoff,for tiden.......skriver ut sider,og limer inn i en bok ! Utenpå boken står det : HAGEDRØMMER !
        I denne drømmehagen inngår det ganske mye,ettersom årene går.......og flere sider blir limt inn ! Et lysthus er et must........som dere sikkert vet :)  Og da er det masse nydelig inspirasjon å hente,hos Jeanne d'Arc Living........ Da jeg var hos onkel og passet pus,oppdaget jeg nemlig at han har gjemt på mange,gamle,vakre vinduer........LYKKE,selv om det ikke er mine ! De er iallefall ikke kastet,og det er det viktigste !!!
             Ha en fin helg,enten du drømmer om lysthus,eller helt andre ting.......og nyt vårsolen om du kan :) Jeg har nemlig akkurat vært ute og reddet løse ting,som kom gjennom luften.........med andre ord en særdeles luftig dag,i nord !!!!! Kald er den også.......jaja,vi vet jo hvor vi bor :) Det er jo selvvalgt.......... :)                             ---Klem---

2 kommentarer:

Hulda sa...

Skjønne bilder du har funnet fram til. Liker så godt den hagestilen, bruker den selv. :) Her i Harstad er det litt sludd i dag, men sol også. Slik er det jo i mai. Har hatt mye godvær, så skal ikke klage. :)

Vivishagerom sa...

Kjenner meg igjen i det du skriver. Her er det også oppgjennom åra limt, klippet og skrevet ut masse. Alt ligger veldig tilgjengelig hele tiden. Det er viktig med drømmer!

Håper du får de gamle vinduene! Kos deg du også, våren kommer helt sikkert snart! Klem