2. mai 2012

Mamma...en liten designspire......?

 
Ja,er hun ikke flink........der har jeg jammen ikke arvet noenting,hva strikke-gener angår !!!! Hun hadde aldri hørt om støvelpynt,men etter å ha søkt litt på nettet,dukket bilder opp,dog uten mønster.....
 Så da lagde hun bare mønster selv.........mens hun spurte MEG underveis......heheeeeee......akkurat som JEG var til hjelp.....!!!! Satt der bare som et stort spørsmålstegn,og sa : Jadda,det blir heeeelt sikkert bra......


         Og det ble det jo !!!!!! Så nå kan jeg pynte meg i støvler !!!
                      Som skapte for dagens vår-vær..........jammen sa jeg VÅR.....her har snødd idag !!!! Så ingen lette sommersko,nei.......
                       Jeg syns de ble veldig søte,så nå skal jeg ut og vise dem frem,etter veien......hihiiiiii :) Ikke akkurat nå,riktignok,for det blåser og sludder noe innmari,så da maler jeg heller......mens jeg ser ut av vinduet,på stauder som rister av redsel og kuldesjokk ! Får nesten lyst å kle på dem,ett pledd eller noe......

Dagens skiltproduksjon ! Nå skal det bare laseres,så det ser gammelt ut,så blir kansje damen fornøyd...får jeg håpe :) Hun ville jo ha det litt "hærpa" og slitt,så da fikser jeg det :)  Jeg er en særdeles dårlig blogger for tiden,og skylder dere mange kommentarer,jeg vet.......så dette bloggestopp-spøkelset henger over meg,får se hva jeg finner ut. Kos deg iallefall,og nyt en vårkveld,om det er forhold for det :) Nyt den for meg også,om du vil.....

9 kommentarer:

Elin G P sa...

Åå såå fiin støvelpynt..mor di e altså dyktig med strikkepinnan ska du hilse ho å sei,heldige du!!! Og du e dyktig med penselen,her tenkte e at e sku sy noen vinvesker til salgs,men det går tregt med me i kveld,utsetter det til morgendagen,det var så koselig å sitte her å besøke bloggere rundt om i kveld,fin avkobling når det ellers er så surt og kaldt utendørs ,en koselig vårkveld ønskes deg også,ps Jackie hilser med en voffseklem!!

mormor sa...

de var virkelig så fine!!!! her skinner sola,men du og du som det har snødd i natt;(;( ha en god og kreativ dag;) klem

Thelma Louise sa...

Wow dyktig :-) ja kontrastenes land , her vippet det 20 pluss i går, solbrent som bare det, men vare skal det ikke så lenge :-) så da blir det vel deres tur snart :-) klem

Mor Ingjerd sa...

Støvelpynten var kjempefin. At det går an å få langstøvler til å se så fine ut.
Bare ett ord å si om mor:KJEMPEFLINK. Hilse til alle dine og ha en fin helg

Anne på landet sa...

Åååå, de var utrolig skjønne da!
Støvler er vestlansdssko nr.1 veldig ofte og da er det jo ekstra kjekt om de kan være fiiin i tillegg til at de er praktiske :o)

Hils mora di og si hun er såååå flink!
klem fra Anne på landet.

VillaVårfrubakken sa...

Så fint, ja igår var det definitivt støvlevær, idag litt bedre. Jeg er visst også angrepet av lite bloggeenergi, men det kommer seg vel. Ha en fin helg, akkurat nå skinner sola her....det er iallefall herlig...klem

Vivishagerom sa...

Super flott! Det passer jo med støvler nå, som det sludder og regner.

Grip dagen sa...

Her i gården må også de små hvite clogger byttes ut med varmere fottøy idag. Vi har snø i luften!
Blondegardinene står som en vindpølse på terrassen. Og rosa sommerblomster står og måper over det skiftende været. Brrr...
Støvlepynten var kjempesøt! Jeg likte godt mønsteret som din mor hadde strikket. En skal være litt drevet for å sette igang med den slags... Jeg fikser rett, vrang og hullmønster. Men det der lå litt over min forstand...
Ha en fin maledag!
Vårklem Marit

Boys Bedroom sa...

Good day
Bestefars Verksted.
I have recently been looking for info about this subject for a while and this is the best I have found out till now. Appreciated!