12. juni 2012

Anbefaling...nei ! Advarsel...JA !!!

                  Naturens egen kunst......her i fjæresteinene i Ersvika,som vi kjører forbi,på vei til saltstraumen. Fikk lyst å ta frem penslene........nydelige farger....ikke sant ? Trykk for å se dem store.....
              - mange vakre motiver,bare man SER...........

  Bryggen er desverre helt på randen til å gi etter,for utallige sydvestkulinger......den ligger ekstremt utsatt,og ingen ser ut til å bry seg...... Men inni er det mange skatter........det er jo fritt frem for alle,ettersom både dører og vinduer mangler ! Trist......................tenk så fint det kunne blitt her,utover i nordlandsnatten,med midnattsol.......og reker på kaikanten........?!!! Jeg tør ikke tenke lenger........her er sol fra tidlig morgen,til sene kvelden......kunne blitt et paradis :)
             En nydelig plass er det.........kjenner jeg får vondt i sjelen,når jeg ser slike objekter........til og med klærne,til fiskerne,ligger slengt både inni,og utenfor.....
             Jaja,lille meg får jo ikke reddet denne,uansett..........men jeg krysser fingre,for at noen kjenner sin besøkelsestid...... :)

***************

                Egentlig burde jeg vel ikke blogget idag,ettersom jeg er i et krigersk humør......og det skal litt til ! Men når en nettbutikk er så til de grader arrogant,som det Gina Tricot er,da klikker jeg nesten i vinkel,så styr for all del unna den !!! Jeg bestillte et antrekk der,altså tre plagg......fikk beskjed om at ordren var godkjent,beløpet reservert på min konto,og pakken skulle komme innen 5 dager. Og hva skjer......? Igår fikk jeg bekreftelse på at kun en liten,ussel trøye var sendt fra dem......selv om hele beløpet sto reservert !!! Hallooooooo? Ingen forklaring på hvorfor de resterende varene ikke ble sendt........så da måtte jeg selvsagt skrive,og få en forklaring ! Og den var rimelig tynn.........! De hadde ikke et oppdatert lagersystem........så det var nok tomt for de andre to varene mine...... Da skulle man jo tro at det var mulig å opplyse om det,FØR pakken ble sendt til meg......eller ? Jeg gikk da selvsagt inn på siden dems,med en gang,og joda,nokså riktig,der sto varene fremdeles......altså kunne dem bestilles enda !!!! Her tror jeg blodtrykket steg til 10 000 fot,sånn ca.....ny mail,nytt svar.......! Men tror dere de var interresert i å rydde opp ????? Neida,om jeg fortsatt ville ha de andre to varene,så måtte jeg legge inn en NY bestilling(altså skulle de reservere enda et pengebeløp,på min konto).......men enda kunne jeg ikke være sikker på å få dem,for de hadde jo ikke oversikt !!!!!!!!!!!!!!!!! Her begynte jeg å lese gloser(inni meg),på den mest nordnorske måten,som finnes !!!! Hvor vanskelig kan det være ??? Snakk om service,og det sa jeg til dem på mailen,med stor skrift !!! Jeg gikk inn idag,for å prøve på en ny bestilling,siden de ikke ville ordne opp der og da,men hva tror du skjer......siden ligger nede,pga vedlikehold !!! Ikke engang kundenummeret mitt,kunne jeg få ! At det er en nettbutikk verdig,i 2012,er for meg et stort spørsmålstegn......og det vet dem !!! De skal få være den verste nettbutikken ,ever.....når feilen ligger hos dem,og ikke kan rydde opp i noe så enkelt som å pakke to klesplagg,for å ettersende dem,det er for meg, ubegripelig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ferdig snakka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitat slutt :)              Men ellers får du ha en fin dag....hihiiii...... :)

Ingen kommentarer: