20. juni 2012

Ikke mye gult,eller orange.....







             Det går i rosa,hvitt og lilla......og litt blått..... :) Jeg er ikke så god på gule og orange blomster,ser det ut som : ) Og sette sammen planter,er ikke så lett,bestandig........siden jeg har gjort om på hele staudebedet mitt,nå,er jeg veldig spent på all blomstring.......det er jo da man ser om man har bommet kraftig,eller ei.....sammenplantninger kan jo kræsje fullstendig,syns jeg..... Det er vel "særingen" i meg,som kommer frem,nok en gang..........det må liksom stemme oppi hodet mitt,når jeg ser på dem.......så jeg venter med lengsel,på all blomstring. Idag regner det sidelengs her,så utelivet er satt på vent........da passer det bra at rørleggeren har bestillt sjokoladekake til jobben,så jeg får hive meg i pisking av egg og sukker :) Forskjellig han skal ha en "slankende" samboer til å gjøre,han er sannelig ikke snau......

*********

             Kos deg da,enten du vil bake,eller ikke..... : ) Har du lyst,har du lov : )

2 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Så mange flotte blomster! Jeg er ikke noe særlig god på blomster, men skulle ønske jeg hadde mer kunnskap om det. Men det kommer vel etterhvert som man får seg egen hage og planter litt hvert år.

Myhome sa...

Nydelige og sommerlige bilder:)
Elsker staudebed, laget et der vi bodde før, med mange forskjellige sorter, og så var det så kjekt å lage buketter med blanding av forskjellige sorter og sette de inn i vaser:)
Håper godværet kommer hos dere i nord også! Tusen takk for koselig hilsen hos meg:)
Klem Anita