21. juni 2012

Litt inspirasjon,på en torsdag....

                       Var så nydelig,dette bildet,- så det må deles !!! Utrolig hva et gammelt vindu kan skape......selv om dette er nytt,og kan kjøpes hos Pottery Barn,er det jo lett å skape stemningen,med et man har fra før......kansje har du ett i kjelleren,eller i uthuset....sett speil i rutene,og vips,så har du et lekkert blikkfang :)
                    Ja,så innmari varmt,som vi har det om dagen,- så er det jammen bra man kan finne seg et shower-room,og få kjølt seg ned.......!!!! 7 varmegrader nå......ikke til å forstå seg på,denne sommeren ! Hørte naboen sa det var rim på campingbordet,da de sto opp den 16 juni,i Beiarn........på fisketur !  Slå den.......!!!
   Og i godt innevær,finner man mye fine bilder,på nettet.....denne stuen var bare så SOMMER........duse farger,og mye lys.........deilig !!!
              Og kurver må man ha.........i alle varianter.........det vet jeg allt om :)  Tolk det som du vil.......heheheeeeee........
 Ikke at jeg setter pris på vasking for hånd,men disse var da utrolig søte......?  Kunne godt funnet et på loppis,og malt på litt tekst,selv.....
              Dette "hylle-speilet" var da søtt.........lett og lage selv,også.......kjenner jeg skulle hatt en dag i snikkarboden.........!! Men det skjer ikke med det første,er jeg redd........kansje like greit,for slike store ting,tar jo sin plass ! Må kansje begynne å tenke ut julevarer,etterhvert.....eller egentlig så har jeg vel begynt....! Skriver liste med stikkord,så blir det jo spennende om jeg husker hva jeg mente,når jeg tar turen ned til hammer og sag.....jaja,først skal vi nyte sommer og sol,for den må jo komme snart !!!!!!!!!!!!! Vi står han a........og venter med lengsel :) Inntill solen kommer,får vi bare kose oss med andre syssler.......og gjøre det beste ut av det !!!  - Ha en fin torsdag.....der du befinner deg :)

4 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Her om dagen var det 9 grader mens i dag når jeg våknet var det 19. Litt spesielt! Takk for en kjekk kommentar på bloggen. Den var utrolig koselig. Vi gleder oss veldig og jeg gleder meg til å få satt skikkelig igang. I dag blir det en flott dag altså. De har meldt skikkelig sommervær her på sørvest landet. Håper det varer en stund fremover for i morgen kl 14:30 tar jeg to måneder sommerferie. Det hadde faktisk passet bra om varmen og sola ble værende til i midten av august! Ha en super torsdag. Klem fra Elin:)

Fra gammelt til nytt sa...

Takk for at du tipset om Pottery Barn i innlegget om det lekre skapet. Måtte jo selvfølgelig gå inn på nettsiden å sjekke ut, og der ble jeg sittende å drømme en stund kan du tro. Her var det jo flere ting som jeg har lett etter. Har du noen gang handlet derfra så du vet hvordan det er å få det hit til landet?

Ha en fin solskinnsdag.
Jorunn

Gry sa...

Vakker inspirasjon! Nå kommer vist noen varme dager...de er vi vell fortjent!
Ønsker deg en flott Sankthans!
Klem :)

mormor sa...

nydelige bilder,til stor inspirasjon! en flott dag her i nord;) den må vi nyte!;) ha en fin st.hans! klem;)