1. juni 2012

Litt glamour.......til en grå mus !

                 Hadde nok vært på sin plass ! Kjenner jeg er en smule lei av kleskapets innhold,som alltid på denne årstiden......og når butikkvinduene frister,er det jammen godt at man kan komme seg hjem i en fart,og handle på nettet......for der finns jo ikke prøverom !!! Nå har jeg ikke handlet,men disse fine tingene skulle jeg gjerne eid.....noe søtt som sukker,og noe røfft.....blandet sammen !
    Kansje ikke spesiellt sommerlige ting,men man må jo stikke fingeren i (den nesten frosne jorda)!,og kjenne etter hvor man bor....!!!! Jeg sier ikke mer............ iallefall,jeg er jo inne i denne kampen,vet dere.........MOT sjokolade,og allt annet som er godt ! Det går ikke akkurat raskt,men det går rett vei.....enda.......
 Og når målet er nådd,hvis det skjer....så har jeg lovet meg selv,disse bootsene.........jeg er ti kilo nærmere yndlingsbuksa,enn jeg var 1 mars. Det er ikke lett.......og dietten er streng,og det samme er rørleggeren.......og det er bra ! To knekkebrød til frokost, så middag, så to knekkebrød til kvelds ! Enkelt og greit ! Ikke noe lettprodukter,heller (unntatt Pepsi Max'n).......jeg vil nemlig heller spise lite og godt,enn mye som smaker dårlig..... Før kunne rørleggeren komme hjem med en stor plate sjokolade,bare fordi han visste at jeg likte det.......!!! Han er jo snill,ingen tvil....... Men var det egentlig så snillt.........jeg prøvde å si at han heller måtte kjøpe en blomst..........vel,jeg har enda ikke fått den ! Og ikke sjokolade heller......så da så.......da er vel beskjeden motatt..... :)   

                   Ti kilo på tre måneder,er jo ikke så mye,kansje...........men jeg har ikke tro på raske løsninger.......derfor bruker jeg ingen kur,kunsten for meg,er å gå fra bordet i rett tid....! Før kunne jeg,uten problem,spise 6 brødskiver,før jeg gikk og la meg på kvelden ! Om det var potetgull i en skål,på bordet,ja så kunne jeg tømme den også.......! Plutselig en dag,fikk jeg se et bilde tatt av meg,i fjor sommer......det så IKKE bra ut,kort sagt. Jeg fikk nesten sjokk.........det var DET som skulle til !
       Da måtte jeg bare bestemme meg........motet var langt fra på topp,men med rørleggerens hjelp,gikk vi inn for en sunnere matvei........og nå ser jeg iallefall at det kan gå,bare man er sta ! For treningsstudio,er ikke et tema for meg........jeg har mye mere tro på naturen,for der får jeg så mye mer.....som lukt og lyder.......hihiii.......det finns kansje i et trimstudio også,men ikke like sjarmerende.......!!???
  Jeg er ingen stortrimmer,men liker og gå turer......ellers har jeg ikke gjort så mye,annet enn å spise litt mere fornuftig,så det finns håp :) Det går mye i knekkebrød,og salater........brød har vi vel ikke hatt her,siden i februar. Jeg sliter med en sær mage,og gjær virker virkelig som GJÆR,på meg........magen er oppblåst,og jeg føler meg som en ballong,når jeg lar meg friste av en grovbrødskive. Er jeg borte,hos noen,spiser jeg selvsagt det som serveres,kan jo ikke bli helt fanatisk heller.......det som har mest og si,er nok hverdagsmaten,ingen tvil. Jeg sliter også med vonde knær,så det blir nok ikke akkurat bedre,det heller,med altfor mange kilo og slite på....... Den 1 mars,veide jeg 100 kg,det er bare og tilstå.........så jeg har jo dermed en liten vei igjen,kan man si....i årevis var jeg 46 kg,men så skjedde det et eller annet,som jeg ikke fikk med meg...
                            ''''''''''''''''''''''''''

              Jaja,det var dagens tekst.............et snodig innlegg,men det får gå :) Reality !!! Jeg fannt alle disse vakre sakene,på den svenske butikken Country Dreams :) http://www.country-dreams.se/ Så ta deg en tur innom :)  Ellers får du ha en fin dag,snart helg............og måtte den endelig bli varm og god :) - KLEM -

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

Du er jo kjempeflink. !0 kg på 3 måneder er supergodt gjort. Hadde jeg bare vært så flink som du..sukk.
KLem

mormor sa...

stå på! du er superflink;) er helt enig i måten du gjør det på,selv har jeg snart nådd mitt mål,ved å gjøre det på den måten;) ha ei fin helg! Her må vi benytte oppholdsværet til beising;)

Kaoskontroll sa...

Du er kjempeflink!Lykke til mot målet :) Hadde bare jeg vært så flink....
Ha en kjempefin helg:)