8. juni 2012

Nye sommerklær......?

 Er ikke denne fargen nydelig ? Tror jammen den er blitt min sommerfarge nr 1,i år ! Nå kan man jo alltids ønske seg en brun kropp,men der stiller jeg nok sist i køen,er jeg redd....ettersom jeg ikke kan fordra å bare sitte stille i solen. Og med naboer både over,og på sidene,er bikinien innerst i skapet......og der ligger den godt !!

 Må innrømme at jeg får litt sånn "kan-jeg-gå-i-dette"- tanker,når jeg ser slike fine jenter,som brukes som modeller.....for man er jo definitivt ikke "der",selv....... Men så blir jeg litt lei av det også,da.........og tenker som så,at vil jeg,så kan jeg ! Hva tenker du......har du også tenkt sånn noen ganger.....? Man er jo blitt over 40,så hvor går grensen....hva er passende,og hva er det ikke ?

 Uansett,så må man jo få kle seg i det man trives med.....ikke sant ? Nå er ikke jeg den som ofte stiller opp i lette sommerkjoler,men denne var så søt ! Og nydelige,duse farver.....

 Og en søt og lett sommertopp,til yndlingsbuksen.........skulle jeg gjerne hatt. Og denne var så fin !!!

 Er litt svak for disse buksene,som er ferdig herpa....og tilbehøret var helt i min smak,det også.

 Pyntet og klar til sommerfest.....! Allt dette fant jeg inne hos http://shop.creativelounge.se/se/ ,men jeg klarte å la være å handle :)
  Grunnen til at jeg ble så sulten på nye klær,er kansje fordi jeg akkurat har hatt storopprydding i garderoben.......og der sparte jeg ikke på fasongløse klesplagg. Man blir virkelig litt blind,av å bare gå rundt i de kjedelige,hverdagslige plaggene ! Og når det står H & M,på 80% av dem,så sier det seg selv,at klesbudsjettet er ikke særlig stort her i gården ! Nå står det to søppelsekker fulle av klær,som skal til Røde Kors, + en som er full av de fasongløse og ubrukelige,altså søppel)....Godt når sånne ting er gjort !    Da ønsker jeg deg,og dine,en finfin helg........ :)

Ingen kommentarer: