5. juli 2012

Lekre saker.............

             JIPPI !!!! -sol og veldig varmt........håper det varer !!!! Nydelig igår,og idag......så da koser man seg ute,med graving i jord,og litt grillmat......innimellom :) Vekta går ikke raskt ned,må jeg innrømme.....men så lenge man ikke går OPP igjen,er det ingen krise. Plutselig er det litt morsomt å spane på lekre plagg,igjen.....
                           Lett og luftig......
                           Enkelt,men likevel veldig fint.......
                                  Mmmmm,dette så da innmari behagelig ut......? Fine mønster,og farver,sammen.......
                            Jammen er det fristende å klikke hjem en hel garderobe,om man er i det hjørnet........
                    En søt sommerbluse er jo aldri feil...........likte du noe,går du bare inn på nelly.com !

            Her går det naturlig nok,mest i flytteprat,og praktiske løsninger.....vi er forberedt på og selge ting,for å gjøre det litt lettere for oss selv........problemet er bare hva....... Vi er jo så glade i disse tingene......og hvordan vet man hva som blir plass til,der vi havner ?  Kan nok bli noen grå hår,før vi er kloke på akkurat det... ! Men,men.....det er ikke verdens undergang,og absolutt ikke noe å syte for ! Nå gleder jeg meg faktisk litt........og håper det dukker opp en falleferdig rønne......ehhhh....neida,det var vel å ta i,men vi ønsker jo et sted med sjel.......og et lite rødt uthus.....hihiiiii :) Gid det dukker opp,i tide......trenger vel ikke å nevne,hva jeg drømmer om i sene nattetimer :) Og rørleggeren.......han bare mobber meg,og lurer på om jeg skal frakte alle mine kulesteiner tilbake til Steigen...de er nok verdens mest bereiste steiner......først Steigen,så Asker,så Bodø......og hva nå......???  Eneste jeg vet,er at de skal følge meg,om jeg så må ha dem i stua !! De skal iallefall ikke bli igjen her...... :) Jeg har jo tross allt,hatt dem med halve landet,rundt..... !!!           Ønsker dere alle en fin dag,like fin som den er her !!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: