15. juli 2012

Noen stemningsbilder, i natten : )

                   Koste meg ute,en natt.......med kameraet....det ble mange bilder,med nesten samme motiv.. Men det er jo så morsomt,å prøve forskjellige vinkler,på ting... Kassen fra loppisen,i bakgrunnen..og sølvblad i en meget patinert krukke,foran !!!
               Og akkurat denne sammensetningen er så vakker,syns jeg.....kansje litt vel fargeløst,men jeg liker det likevel :) Fargen på krukken er nydelig,og dette er ikke jukse-patina,nei.......
             La en kopi av et gammelt dokument ved siden av,og da syns jeg det ble litt koseligere...
            Men litt farger tåler jeg.....hehehee......og disse rosene blomstrer som om de skulle fått betalt for det ! Igjen har jeg blandet inn noen sølvblad,som er en stor favoritt :)
                      Jeg syns de er herlige sammen.......
            Og jammen er det herlig å sitte ute,i sene timer,og tenne et lys eller tre ! Lysene varmer opp de små lavendelplantene,og da lukter det så innmari godt..... Inatt satt vi ute til klokken 3,og det var helt magisk.....tåken kom sigende inn fjorden,man hørte ikke en lyd........så plutselig hørtes tunge pust.......plask,og enda flere pust........og da fikk jeg se en flokk på ca 60 hvaler,som koste seg her nede,herremin for en opplevelse.......bare å høre den tunge pusten,og ingen andre lyder........jeg fikk gåsehud ! Man kommer virkelig inn på dyrelivet,når man bor slik vi gjør......nede ved havet. Håpet er bare at vi finner noe lignende.......
***********

                     Da reiser jeg bort en tur,og det blir stille her inne. Men kos dere så lenge,så sees vi nok etterhvert  :)                Sommerklem / Mona.

3 kommentarer:

Turid sa...

Go tur te dæ - håper dåkk finner dåkk et nytt krypinn , som kan glede dåkk.

Gry sa...

Vakker sommerstemning hos deg!
Ha fine sommerdager!
Klem :)

Thelma Louise sa...

Flotte bilder..))

og det er jo så kos med sånne magiske netter.))

hehe..ja esle med sans for bil:.))

tjhii

kos deg videre...nyt summernatten.)

Klem