29. aug. 2012

Ett nytt,lite funn....

                       Ja,ikke at jeg er tom for kopper,men...........når denne søte varianten,dukket opp på Tia,bruktbutikken på Fauske,da måtte jeg bare ta den med meg....
                                   Syns den var så sjelden,men kan hende er den helt vanlig.....? Likte så godt mønsteret,og at den var i sort/hvitt....men fant altså ikke mer enn en. Ikke noe fat,og heller ingen asjett.......bare en liten,uskyldig kopp :)
                                  Var den ikke fin.....?
                               Den poserte velvillig på kjøkkenbenken,i allefall......hihiii....
                 Er vel ingen verdi-gjenstand akkurat,ingen stempel eller årstall,men hva gjør vel det......?
                                 6 spiseskjeer fant også veien hit.........
                                 - Og et lite,ovalt fat,fra Stavanger Flint ! Så da har man jo litt ekstra "hyllefyll",om det skulle bli en liten,ledig plass til overs....!!! - men faren for det,er nok ikke veldig stor.....

                     Ellers er det rolig i heimen,nesedråper og tørkepapir forbrukes i høy hastighet...........og nå er jeg mektig lei !! Tung i toppen,i tillegg.........og så snart man sitter litt ute,så er halsen i kranglemodus....!!! Så idag måtte jeg finne på noe kos,og da ramlet jeg på loppis......nå er allt (som er av tøy) vasket,og skal strykes i morgen.......så skal dere få se !!! Jeg blakket meg helt av,og svidde av den svimlende sum.....på 70 norske kroner !!!! Hihi....bare vent og se,man kan bli litt lykkeligere av småpenger !!!

1 kommentar:

Turid sa...

Snakk om flotte skatter altså- gleder mæ bare til resten. Herlig vær og sola skinner , så nå må æ ut å bruke dagen-ha en flott torsdag!