19. sep. 2012

Hurra !!!!! Har du også hørt det ? At GRANIT,skal åpne nettbutikk ? Det er som den søteste musikk,i mine ører....og jeg håper inderlig det stemmer !!

Drømmen om et kontor,i et eget rom,blir ikke mindre,når man ser de fine sakene dems....orden  og system blir jammen lystbetont......! For oss som bor ca 137 mil unna Oslo,blir det jo desverre ikke mange turene innom den butikken......

Liker så godt den enkle stilen !  Og at rørleggeren også liker denne stilen,er jo bare en drøm,for god til å være sann !!! Han digger ikke akkurat shabby shic,og blonde.......rosemønster og madonnaer !

En fin,røff lampe,som kunne passet veldig bra,over et hjemmesnekret kjøkkenbord,eller arbeidsbord på kontoret !!


Vakre kurver,som godt kunne fungert som potteskjulere,for store grønnplanter.... ! Allt dette fine,finns altså hos GRANIT :)  Så nå håper jeg bare at ryktet stemmer...........for sikkerhets skyld,har jeg kontaktet dem idag.......og venter spent på svar !! Kos deg så lenge !

 - Klem -
                       Oppdatering !  - Nettbutikken åpner i november,men i første omgang sender de desverre ikke varer til oss i Norge........ Håper virkelig det kommer etter hvert.....

2 kommentarer:

Grip dagen sa...

Heisann!
Forstår du sliter som bor langt unna de største butikkene.
Her er det interiørbutikker over alt. Mange synes jeg er litt "bakpå". De kjører for fullt med prismer og blonder og søte varer.
Nå er det på høy tid med røffere varer og litt industripreg.
Jeg har nettopp innredet "kontor" i stua med nettopp slikt interiør. Herlig!!!
For et flott motiv du har på headeren din! Jeg drømmer meg helt bort i slike landskap.
Har vært på hytta denne helgen. Der våknet vi til oransj høstsol og fuglesang. Helt ubeskrivelig vakkert!
Dagen idag har vært solrik og fin. Og nå er vi klar for grilling.
Men siden gradestokken har sunket betraktelig, får vi spise biffene inne. Brrr...
Ha det riktig godt!
Klem Marit

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Granit! En netbutikk til, ja det er jo akkurat hva vi trenger. Er så mange nettbutikken og butikker som selger interiør nå at hadde det ikke vært for alle møbelbutikkene hadde de lagt vegg i vegg:))) Neida. En til, eller fra, spiller nok liten rolle. Forøvrig er jeg veldig enig med det Marit over her skriver. Men det er veil ikke bare butikkene i Norge som er litt bakpå. Kankje mest kundene. Men sånn er det jo og har altid vært her på berget. Lite som tar av her først. Vi er en nasjon med veldig få individualister. De fleste er sauer og skal ha det som alle andre har.
Ja, ha. Nok snikk snakk og butikk takk:) Kjekkt å høre ifra deg. Håper alt står bra til med deg og dine. Også må du kose deg med høsten og alle de fine tingene du lager.
Klem