19. sep. 2012

Så var man igang,på ordentlig : )

                    Ja,nå er startskuddet gått,for årets juleproduksjon.....ikke så mye som er ferdig riktignok,men "underveis-bilder" kan jeg vel vise....sånn at det syns at man er igang ! Ute er det nesten frost,og telysene er tent............men noen julestemning er jeg nok ikke i !
             Bestandig når jeg viser slike bilder,får jeg en mail,eller ti.........med spørsmål om hvilken teknikk jeg bruker,på mine varer. Svaret er igrunnen enkelt,jeg har ikke EN teknikk,men mange........og kombinerer disse,for å oppnå det resultatet,-og uttrykket,jeg vil ha. Varene her på bildene,er altså ikke ferdige..........det gjenstår iallefall tre prosesser til,før de er salgbare.
                               Vet jo at mange av dere lurer på hva jeg skal satse på i år.......det blir nok lite papirvarer,men desto mere malte ting,både nisser og bilder,både på lerret og drivved ! Mange savnet disse på utstillingen min,ifjor,- så da må jeg legge om kursen litt :) Utstillingen er den 1 og 2 desember, i Mørkvedhallen,her i Bodø.
                       Kjenner jeg gleder meg,det er så koselig å treffe flere av dere,der ute !!! Fikk jo litt bakoversveis ifjor,når så mange av dere gjorde dere til kjenne,og sa dere visste hvem jeg var..............nesten litt flau,ble jeg :)    - med tanke på allt vissvasset jeg rabler ned,her inne,fort og gæli !! Men det får gå..........man får ikke ta seg selv,så innmari høytidelig,mener jeg.......

 - kos deg så lenge,enten du tenker JUL,eller ei........ :) Bare innrømm det........du gleder deg vel bittelitt,du også.......? Vi "julomaner",går en aktiv og kreativ tid, i møte :)


                             -- Klem --

1 kommentar:

Thelma Louise sa...

høres jo sjokkartet ut å snakke om jul nå..men man må jo skal man bli ferdig i tide..og jammen går det fort dit også.))

litt trist med blomstene ute nå, noen frostnetter så er det meste over for denne gang...mister liksom intr. for å pusle i hagen når man vet det snart er over..))

Herlig header bilde du har .:)

Ha en kos høstdag.:)