18. okt. 2012

Det sniker seg på.........

                      Nå har jo både julemarsipan,og julenisser inntatt butikkene,så da er det vel lov å begynne å tenke jul,i flere sammenhenger ? Ikke bare produksjonen av julevarer,men også pyntingen.......- glitter og stas,har jeg vel ikke så mye av,men naturlige ting,fra naturen er jeg veldig svak for.........vel,vel......litt "juggel" har jeg nok,men merker at jeg er litt mettet,av for mye dilldall !
                  Av allt jeg lager selv,er det dekorasjonene,- og kransene,som er koseligst å holde på med. Rigger meg til,ute,- med greiner,halmkranser,kongler,mose +++++ ! Da er jeg i mitt ess ! Lurer på om jeg skal produsere litt sånne ting iår,til julemessa,eller om det er en sånn "blomsterbutikk-greie".........de fleste kjøper det vel der,og jeg er jo ikke akkurat blomsterdekoratør,selv om jeg elsker å holde på med dette.
                Men strikking av julestrømper,overlater jeg gladelig til noen andre.....hihiiii.... :) Likte så godt disse,litt røffe i kantene........den grove utgaven,liksom :)
                                Enkel og fin julepynting,ikke sant ? Og så lett å fikse !!
                        Mmmm,kjenner jeg gleder meg til å ha mitt eget lille juleverksted......og jammen går tiden fort !

                   - Hva skal du lage iår,da ?

                   - Kranser,julekort,juleskilt,gaver ? Strikke,sy,male ?

2 kommentarer:

Hulda sa...

Tusen takk for så mange gode tips! den enkle lykta falt jeg for, bruker ofte norgesglass med lys i ute.

Inger Marie sa...

Åja..eget juleverksted er toppen!..er som du koser meg med kransebinding og bruker masse natur..og så blir det som ideene dukker opp:)
Kos deg med krativt:))