16. nov. 2012

Noen synger dem,jeg henger dem.......på en grein !

                                 Ja,så enkelt kan det gjøres ! Kansje ikke så julete,og fargerikt.........men det er helt ok : ) De fineste julesangene,som får frem både tårer og tanker,har jeg valgt......det ble 8 forskjellige.


                                       Jeg har ikke pyntet enda,det bare ser sånn ut.......juletrærne er fra siste loppis,og får bare stå på hyllen og vente...
                      Greina jeg har satt oppi en vinballong (ja,hva ellers skulle jeg bruke en vinballong til ?),har jeg tatt med fra Steigen,og den er både skækk og værbitt !
                  Og full av naturlige "bomulls-dotter"......
                                   Kansje den fineste julesangen ?
                                           Disse er jo veldig enkle og lage,fant meg en skrift jeg likte,og på et kvarter,var de ferdige.......slikt liker jeg !
                                Kansje er dette julepynt for spesiellt interreserte....hehee.......men nå har jeg iallefall gjort det ! Man må jo prøve,vet dere,når ideene står i kø : ) Har en utgave til,på lur,kansje den blir satt ut i livet,i kveld........? I går lagde jeg tennbriketter,så noen fine innpakninger til dem,må også gjøres ferdige.......så helgen går nok med til messeforberedelser. Like greit,for været er ikke direkte utevær.......!    Kaffe i koppen,fin musikk til arbeidet, - ja da er jeg såre fornøyd :) Kos deg,du også,og ha ei flott helg !!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Jeg likte det lille treet med julesanglapper på !! Kjempefint og noe helt nytt ! ha en god frdagskveld !

Stubbetufsa sa...

Du er bare god!
Venter spent på neste ide!