28. jan. 2013

Ikke hvite,nei........


Nei,skulle du sett.........tok jeg feil sprayboks......hehee....?! Noen ville nok tatt den hvite,men ikke jeg,nei...... :) Helsvarte,skulle de bli !!
Fordi jeg har en plan,for mitt forhåpentligvis,nye hobbyrom......! Jeg kjøpte jo et skatoll,på finn,husker dere kansje..,som jeg malte i svart Bengalack ? Over denne,tenkte jeg at disse skal henge,engang,der fremme.......håper jeg !
Og slik så dem ut.......da jeg fant dem på loppisen. Nå er det sikkert noen som mener jeg må ha en bekymringsverdig diagnose........men det får gå :) Jeg har altså sprayet dem svarte,med fullt overlegg !
Men,det er mer.....som sagt var jeg jo hos Røde Kors,og der fant jeg litt småsnacks.....igjen.......! Disse krukkene,var det mange som misunnte meg..på min vei til kassen !
Og det skjønner jeg jo.......! Tallerken fikk også bli med meg hjem,kunne jo ikke stå der,alene..........stakkar ! Brunt,fint mønster......
Så nå kan jeg dekke så fint,atte....hva hjelper det å pakke i flytteesker,når det spes på,i hyllene,sånn litt etter litt.......*kremt*.............ikke et ord til rørleggeren !!!! Ingen fare,han er nemlig ikke det dugg,bedre enn meg !!!! Sist kom han med en gammel øse.............og nå står den på kjøkkenet,klar til bruk i sodden !
 
  Så da fikk du sett litt mer av fangsten ! Kos deg videre,med eller uten lopper :)

5 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å SÅ MASSE FINE SKATTER
LAMPENE BLE KNALLTØFFE
NATTA KLEM ELI:)

Unknown sa...

Så nydelige krukker og tallerken :-)

Spennende å se hvor du skal ha lampene !

Ønsker deg en fin dag :-)

Klem Monica

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Lampene ble råfine i svart !!
Nydelige krukker og skjønt fat du fikk fatt i da :)
Noen ganger er man bare heldig :)))

Fin tirsdag til deg
Klem heidi

lavendel mio sa...

Å så lekre ting du har funnet! De krukkene og fatet er helt meg:)
Stilige lamper, svart ble lekkert, det:)
Ha en fin dag!
Klem Hanne

Turid sa...

Du gjør stadig noen kupp- og lampene passer nok helt fint der du skal ha dem....