30. jan. 2013

Ikke sveitserhus,akkurat......

Men UrbanHus ! Lyst og flott,ikke sant ? En telefon fra Hamar,hadde jammen ikke vært vond,nei......denne stuen var bare WOW ! Den står i en veldig sterk kontrast,til vår,for og si det sånn...drømte meg helt bort her,i en time,nå i kveld/natt..... !
Jeg bare sukker,over alle store vinduer,som gir så godt et lys.......
Et delikat bad..........med vakre overflater og materialer.......
Kansje ikke stilen man forbinder med meg,men jeg er "delt" her også,som dere vet......jeg liker mye forskjellig,og tror jeg hadde trivdes,uansett hvilket hus,bare jeg hadde hatt mine ting,inni det !!! Det er jo det,som skaper hjemmet......men dette var iallefall et supert utgangspunkt,ikke sant ? Jeg er jo ingen minimalist,så et stramt interiør,kunne jeg nok ikke lovet....selv om disse husene "innbyr" til den stilen.
Så her kunne jeg veldig lett ha flyttet inn..........for inne på siden til UrbanHus,var det virkelig mye inspirasjon !!! Et flott galleri,med masse bilder,av ulike hustyper. Og artikler,skrevet om dem som har bygd seg ett ! Ikke bare vakre hus,men store,gode verandaer,både rundt husene,og på takene !!!! Tenk og få det da,på toppen av kransekaka !!!!!!!!!!!!!! SUKK !!!!  Ta deg en tur inn,om du har god tid ;)
 

1 kommentar:

Grip dagen sa...

Nå må ikke du gå og vente på noe peis-innlegg fra meg! Jeg var alene hjemme fra morgen til kveld. Hadde bare en avtale hos fysioterapaut den dagen. - Og så dyre som de er, kan jeg da ikke ødelegge nakken med å lage peis alene...! Men tunge løft må jeg innrømme at dagen innebar.
34 kg x 2 stk... Det var på grensen hva jeg klarte å hale med meg fra tilhenger, inn i huset og opp en etasje...
Flott fangst fra loppisen! Den brune tallerken skulle vi slåss om, dersom jeg var der. Har nemlig en maken bolle som jeg kjøpte for lenge siden. Nydelig!
Kult at du har gått bananas med sort spray også. Det skaper en helt spesiell spenst i hjemmet om en får noen sorte detaljer. Helt nødvendig! Og dessuten gull-lamper... Det er jo helt umulig å henge opp!
Nå må jeg snart finne loppekassen. Må opp kl 6 for å rekke arbeid. Og denne fruen trenger mye søvn. Om jeg rangler så sliter jeg stort med å holde gluggene åpne når jeg sitter i bilkø...
Natta-hilsen fra Marit