15. jan. 2013

Nå i disse reprise-tider.......


 Lite nye bilder,her inne,for tiden......men å huske hva man har vist før,og ikke,er jammen ikke helt lett.. Jeg vet jeg har vist disse,da vi bygde kjøkkenbenken,men en liten reprise,tåler dere kansje ? Nå la ikke bildene seg i rett rekkefølge,men dere ser nok metodene,uansett :) Først tegninger........ikke en,men mange...............








  Kansje ikke så lurt å lage byggeplass,i stuen..........men må man,så må man ! Benken var superlett å lage,så dette kan alle amatører (sånne som oss) klare,tro meg !!! Vi lagde den i grove materialer,for det var det,vi ville ha. Vi vurderte å beise den,i drivved-beis,men siden denne kjøkkenkroken er mørk fra før,valgte vi til slutt hvit og grå. Den er i to deler,som dere ser,og det trengs,for den er tung som bly........spørs bare om vi får ta den med,når vi nå skal flytte,for man aner jo ikke hvor stor plass,man får ! Her kan den jo uansett ,ikke stå.................men lurer du på og bygge deg en,så sett i gang,for jeg kan love,den rommer utrolig mye........vi forstår ikke hvor vi gjorde av ting,før denne ble lagd !!!

                                Ha en finfin tirsdag :) Med eller uten,hammer og sag !!!

1 kommentar:

Grip dagen sa...

Takk for pakken som lå og ventet da jeg kom hjem!!!
Og for en diger pakke med så mye vakkert oppi! Tusen takk, Mona!
Så himla snill du er - og så utrolig flink!
Jeg har hatt en runde i huset og hengt opp endel av det. Nydelig!!!!
Vi hadde en eventyrlig tur. Og jeg smiler og blir varm om hjerte når jeg tenker på den. Skulle gjerne vært der mye, mye lengre.
Det var vanskelig å komme fra 40 grader og full sommer. For på jobb ble jeg straks spurt om å plukke bort julevarer og lage vinterstemning... Ehh...
Jeg hadde skikkelig vanskelig for å omstille meg.
Nå begynner hverdagen så smått å sige på. Det er visst ingen vei utenom.
Klem Marit