16. jan. 2013

Veggpryd hos ellos !

Har du oppdaget det ? At ellos,selger tapeter......? Kansje ikke første plassen,jeg forbinder med tapet ! Men her kommer noen eksempler...
Dus og fin........selv om man ikke nødvendigvis ønsker små insekter.....??? Noen har jo fobier mot slike,mener jeg........og da er det kansje lite koselig,å våkne opp,og se rett på disse....? Kansje heller på en kjøkkenvegg.......sa du flue,i suppen? Heheeeee.....
Kansje en vegg hadde gått,men et helt rom,tror jeg kunne gjort meg lettere svimmel......
Denne var litt søt......ikke for påtrengende...
Litt for dominerende for meg........men kansje en lengde,og resten malt i grå...?
 
 Litt mye kaos,for meg................men veldig mange fine motiver......det ble bare veldig MYE,på en og samme tapet ! Mulig jeg er litt kresen....veldig mulig,faktisk ! Er ikke så fan av tapet,egentlig........men disse var absolutt ikke så verst.....i små doser ! Bare ment som et tips,da.....om du er på tapetjakt :)
 
 
Ellers er det rolig i heimen.. Vi må igjen ut å jakte,da huset vi ventet på(å få leie),ikke kommer til å bli vårt nye "residens"............godt å få svar,selv om det ble negativt ! Etter å ha gått i superspenning,siden fredag,var vi litt høytflyvende,begge to......og like skuffa,ble vi......noen bare innrømmer det ikke,sånn med en gang...... Rart med det,når man nesten har begynt å se for seg både møblering og uteplass,sånn i tilfelle... ! Jaja,nye lodd,nye sjangser............var nok ikke meningen vi skulle havne der,da......men vi kjenner presset nå,og blir litt stressa.
 
Ønsker deg en fin kveld,i alle fulle fall :) Her skal jeg studere frøkatalogen fra Plantasjen......TERAPI,i katalogform !!!
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Stein sa...

Heisan
Ja, det var mange interressante tapeter i Ellos sitt utvalg! Synes flere av dem var virkelig fine, men er nok som deg at jeg ikke MÅ ha tapeter på veggene ennå. Jeg trives fortsatt med malte flater :-)
Ha en fortsatt fin kveld
Stein

Turid sa...

Nei .....kjenner ikke at æ trenger tapet enda...men på innsida av ei skapdør e.l.
Godt du holder motet oppe når det gjelder hus til dåkk-kos dæ me frøkatalogen du!