19. feb. 2013

Ny stemning i stua,til 200 kr.......

               Advarer om mange,nesten like bilder...men her er altså loppebordet,i ny drakt,- og med litt amputerte bein ! Rettere sagt 5 centimeter ! Da slipper man,at nesen rekker bordplaten,når man sitter i sofaen.... høres ikke mye ut,kansje,- men 5 cm er mye,når det kommer til bein !
 Syns du det ble for mørkt.....? Ja,de fleste hadde vel tatt hvitt,eller lysegrå.......
                   Og det er ikke perfekt malt,heller..........man ser penselstrøkene,og det er helt greit.........syns jeg,da.
  Lysestakene er av messing,fra loppisen,de også. Og spraymalt i helglans svart !
     Suppeterrinen er fra samme sted.....men fikk være hvit :)
     Ikke så godt bilde,akkurat,vanskelig når man har så mye motlys. Solskinn og snø,utenfor,men du ser vel hvordan det ble,til slutt.
                            Hadde sikkert vært lurt å henge opp lyse gardiner,men å kjøpe nye,til denne leiligheten blir nok ikke aktuellt. Vi får se hvor vi havner,først.
      En litt lengre kjetting,på lysekronen,hadde nok også gjort seg........tør ikke å tenne lysene,da tar jo taket fyr ! Litt rart,at den kan selges slik,egentlig......
  Men,men........iallefall så ble til og med rørleggeren fornøyd med denne bord-løsningen !!! Han måtte jammen gå til det skritt,å innrømme at jeg hadde rett,atter en gang !!!!!!!!! Og hva liker man,bedre enn det ?

      Her ryddes og kastes i stor stil,og imorgen bærer det til loppisen,for levering !! Nå har jeg jammen blitt litt kresen,på hva som får følge oss videre,og hva som må vike !  Og sånn må det faktisk bli,når man har samlet i maaaaaange år.........dere vet nok hva jeg mener :)                Kos deg,- og ha en stemningsfull kveld :)

1 kommentar:

Gry sa...

Bordet ble kjempefint! Så koselig dere har det i stua!
Skulle vist levert litt til loppis jeg og, har så alt for mye... men tror jeg skal få bruk for alt en gang. Ønsker deg ei fin vinteruke!
Klem fra Nordvika :)