20. mars 2013

Ble jeg født for tidlig......?

  Ja,det tror jeg..........for det var NÅ,man skulle hatt kropp til denne kjolen ! Det toget er gått,er jeg redd........! Disse nyhetsbrevene fra nettbutikkene må jo være en prøvelse,for dagens ungjenter......for de kler jo allt ! Hvorfor skjønte ikke jeg DET,at jeg kunne kledd meg i kjoler,mens jeg enda kom inn i normale størrelser......? Ikke at jeg er flink til å gå i denslags,uansett......men denne fra Nelly,var jo bare et smykke ! Lekker som fy ! Og skoene,det samme.........! Men jeg i sånne......vel,du kan jo se for deg,en vinglete struts,på tur hjem fra puben !!! Dårlig match..................!
                                   Vakker.......................både farge,og design......
                                      Så enkel,og fin..........................damer som har midje,er igrunnen ganske heldige ! Håper de vet det,selv.........!
                           Her er vi mer i min kategori......................dette hadde jeg gladelig tatt på meg........denim-shorts,converse sko,-og t-skjorte !!!
                  Er så nydelige,disse toppene fra Rosemunde......men de koster jo litt........
                              Svak for dus rosa......og sammen med jeans,og lekre sko,utgjorde dette en passe søt mix,syns jeg ! Av og til,må man jo prøve og pynte seg også.............dog i en enkel stil....som her....
                          Slår aldri feil,hvitt og sort......................og det er vel i grunnen de to fargene jeg ender opp med,når garderoben trenger påfyll ! Kjedelig og safe.........jaja,mulig man blir litt feig,når både kilo,- og år,gjør sitt inntog !
                           Allt dette fine,finner du inne hos Nelly.com.

                    *****************

                 Har du sommergarderoben klar...? Må le,jeg...når jeg ser de har startet SALG,på sommerklær,allerede !!!! Og sommeren er jo milevis unna,fremdeles.....!!! Her er det ni minusgrader,så vi har vel enda en vei og gå............ :) Men inntill da,så er det jo mulig å gå litt rundt,i nettbutikkene........og drømme seg 25 år yngre,og ca 50 kg i minus.................. :)

                                           
                                 Ønsker deg en finfin onsdag !!!!

Ingen kommentarer: