8. mars 2013

Noen fristelser,mens vi venter....

     Gratulerer med dagen,damer !!!!! Er det bra med dere ? Tross all snøen,vi blir velsignet med,mener jeg........!!!! For selv om jeg synes det er vakkert med hvitt,er liksom vinteren over nå,i hodet......! Og da lengter jeg til dryppende lyder,fra taket......småfugler som synger vårviser,av full hals......osv :)


 Jeg kjenner at de kreative genene sliter veldig,nå når nesten allt av hobbymateriell,ligger godt nedpakket i esker.......! Har så mange ideer om påskepynt,nemlig.........for selv om jeg pynter veldig lite til påske,lager jeg bestandig masse ! Det må bare ut.......igjennom fingrene,vet dere.......!
                          Eneste jeg har planer om nå,er noen hjerter,- og kranser av bjørkeris. Det er jo lett tilgjengelig,hele tiden.........og ståltråden har jeg bevisst,ikke pakket ned ! Må bare ta meg en tur til skogs,først........ :) Men da må jeg vel skaffe truger.......
 

                  Sommerlig pute,som kansje ikke alle ville våknet på......? Er vel ikke mange interiørbloggere,som ikke eier en ting,med øyenstikkere på......................ser jeg,rundt omkring :)  Bilder og plakater,puter og lysholdere....... ! Men litt søt,var den vel..........
 
 
 Likte godt denne lampen,den finns også i svart. Og som enkelt-lys,altså ikke i 4,som her.
 Noe mere sommerlig enn dette,blir det vel ikke ? Frisk havluft,og dette på sengen.....mmmmmmmm.........det hadde vært noe,det !!!! Alle bilder: ellos. (neida,jeg er ikke sponset av dem !)
                 *******************

        Nei,nå skal det stekes ørret her,i folie......med masse gode grønnsaker oppi !!!! God helg til dere alle som er innom :)  - Fredagsklem !

5 kommentarer:

Grace A. sa...

Nice Blog.

Grace www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

Turid sa...

Herlige bilda med vårlengt.....småfuglan syng her hos mæ, men ikke akkurat no -det blåse litt, masse nye sneskavla er laga rundt omkring -der æ for noen daga sia måtte strekke mæ for å fylle på i matstasjon til fuglan , må æ no bøye mæ ned....Ha en flott søndag!

Debra sa...

I would like to make the chicken eggs. How do you get the design on them? Thank you very much from United States.

Debra Ruffing
djruffing@comcast.net

Debra sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Unknown sa...

Hello,
probably it is too late, since these pictures are quite old, but i really would like to know where is possible to buy the curtains in the first picture, i'am litteraly in love with them but i cannot find anywhere..can you please help me? Any kind of help is more than welcome
Enrica