1. mars 2013

Vår-feeling..........









 Ja,da var man tilbake til flom og kuling,fra et vårlig og fint østland.........snakk om å få seg en midt i fleisen,idet man gikk ut fra flyplassen !!! Her er det bare å skalke lukene,og drømme seg tilbake.........og det gjør man for eksempel på Zalando ! For oss som ikke sliter ned kjøpesentrene (eller klesbutikkene),er nettbutikker en ny verden :) Masse fint vårnytt,som gjerne kunne vært mitt ;) Lov å drømme !!!!
  
                   ******************************

    Ute ser det ut som et lynnedslag,her har vært mye vann i omløp.............skrekk og gru,for et inngangsparti vi kom hjem til !!!! Det klør i fingrene etter å få tatt en skikkelig vårrengjøring.........søppel og kvister,tomflasker og badehåndklær!!!!,ligger pent dandert på plenen !!!! Kansje noen har tatt årets første bad,mens vi var borte ??? Her er det bare å få på seg støvlene,og komme seg i arbeid.......for slik vil jeg ikke ha det.......usssshhhhhhh ;(  Inne har jeg derimot lagd litt vår,en drueranke har flyttet inn, i en gammel,patinert potte !!! Noe vakkert må man jo ha og se på,mens man venter på bedre tider :)  Tenk at det er 1.mars !!!!                   -  Ha en koselig helg,sammen med dine !!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Og nå er det sannelig 2. mars allerede. Godt at noe av snøen forsvant her nord! God helg!

Photo-Me-Life sa...

Ja det ble litt sånn i går, satt med hele skåla å laget meg flere fondanter. Det er så utrolig godt og så utrolig usunt......men det bryr jeg meg ikke om så lenge jeg har så lyst på. Nå er det bare å ordne seg for undersøkelse på sykehus...Jeg er fullstendig klar!!!!!! (og spent)