1. nov. 2013

 Et lite livstegn fra meg........jeg lever i beste velgående,skjønner dere :) Er bare litt ute av bloggemodus.....og opptatt med andre ting. Bor enda på samme sted,og driver med mine prosjekter........akkurat nå tegner jeg en hytte,på oppdrag !!!!! Gjett om jeg koser meg.......det er jo dette jeg lever,og ånder for !!!  Og for en tillitserklæring...............for lille meg :)
 Legger siste hånd på værket,nå om dagen...............med skrekkblandet fryd !!! Prestasjonsangsten ligger tykk,utenpå meg,nemlig !!! Med hodet fullt av regler,og tall,-kjenner jeg at det blir godt å få det ferdig,og muligens svitsje over på julevarer........jeg har ikke kommet i julestemning,iår......lang sommer,og manglende snø........jeg sjønner ikke hvor høsten ble av,engang !

                                Savner egentlig bloggingen,så godt mulig jeg plutselig dukker opp igjen....hvem vet ;) Den som lever,får se............men inntil da,så får dere kose dere med førjuls-sysler,og drikke masse gløgg....og spise masse pepperkaker......det er lov det,nå :) Og husk og lage juleverksted,sammen med gode venninner.........det er kos,det !!!!!           Masse varme klemmer fra meg,til deg :)

7 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Kjempekoselig med et livstegn fra deg:) Det må jo være utrolig gøy å tegne hytte for andre...den blir sikkert veldig fin!!

Ønsker deg en flott helg!! Klem fra Jorunn

Gry sa...

Spennende hytteprosjekt.
Ønsker deg lykke til med både det og juleforberedelser. Klem :)

Brocante sa...

Hyggelig med et lite livstegn fra deg. Håper du tar opp bloggingen igjen. Lykke til med hytten!

Anonym sa...

trivelig med livstegn fra deg;) lykke til med hyttetegning! mvh.mormor

Turid sa...

Så trivelig å høre fra dæ- har tenkt mange gang på hvordan det står til.
Spennende med så stort oppgrag, håper både du og oppdragsgivern blir fornøyd.
Så håper vi her ute i blogglandia at du snart er tilbake.
Møerketidsklæm fra Turid.

MODERN COUNTRY sa...

Så godt å høre at du har det bra og er igang med spennende prosjekter! Oj, så flink du er. Det er ikke lett med plantegninger, husker selv hvordan jeg slet med perspektivtegning i Interiør studiet mitt for endel år siden. Jeg fikk sjeldent linjene til å stemme i 3D. Men stå på, dette klarer du fint :) Det er jo sånn at en er sin værste kritiker, stort sett er alle andre fornøyde.

Ha en fin førjulstid du også, når du er ferdig med hytte tegningene.

~ Aina ~

Turid sa...

Er du der- vært leeeenge borte no ...æ å...