29. aug. 2014

Lek med spray fra Biltema.........

 Heisann.....langt mellom innleggene her,men sånn er det bare,når sommeren ikke slipper taket !!! Shorts-vær i dag igjen,noe så deilig !!!! Og når man først er ute,kan man jo spraye litt.......siden man har vært på noen loppiser,siden sist......og noen lamper trenger litt omsorg ;) Messing er ikke min smak for tiden,men svart og kobber,derimot.......så da ble det nettopp det !!! Har flere som har skiftet farge,men kun disse er ferdige....litt spennende med to farger,men det gikk ganske greit.
  Ble veldig fornøyd,faktisk.........og det er slett ikke bestandig !!!!! Prøving og feiling,er jeg en reser på....... :) Så er det bare å gjøre seg ferdig med resten...........hvor de skal henge vet jeg ikke,men når kreativiteten tvinger seg på,så må den jo ut,vet dere !!!!
 Innimellom tar jeg meg en tur i fjæra....mens lakken tørker............. :) Nordlandsnatur er bare vakkert........ ♥
 Børvasstindene blir vel snart kledd i hvitt........men så lenge de er fine og blå,skal de nytes !!!
 Og etter turen,kan man jo alltids lage seg en bøtte med betong,sånn at man har enda litt å pusle med,i go'været !!!! Småblad av solbærbusken,ble småblad i betong ! Og de siste rosene,får kose seg i vann......
Koser meg med diverse sysler,men nå skal jeg jo snart i gang med julerushet.........kjenner ikke akkurat inspirasjonen er på plass,men satser på at det kommer,med første høststorm......inntill da er det bare å nyte sensommer ♥  Neste helg blir det kansje sommer/høst-fest i uthuset hos onkel,så da får jeg utfolde meg med litt pynting.......må bare planlegge litt,og lete litt inspirasjonsbilder først :) Bestandig koselig å ha sånne sammenkomster,og nå syns visst onkel at det var på høy tid,så da får jeg gjøre så godt jeg kan :)

                                           ♥ Ønsker dere alle en god helg ♥

Ingen kommentarer: