21. des. 2014

JULEFERIE !!!!!!!!!!!!!!!!!

 Her ble det jammen stille,lenge.....bloggen ville nemlig ikke slippe meg inn !!! Men nå,etter å ha fått blodtrykket opp i nye høyder,tror jeg jammen det funker... :) Krysser fingre,iallefall !! Ferdig med juleutstilling,er jeg også,- så nå er det bare kos !! Deler litt bilder...av noen av varene mine. Fokuserte mye på nisser igjen,etter å ha lagd mye av papir,de siste årene.







  Alle julegavene i boks,kakene ferdigstekte,julekjolen henger klar........og ikveld fikk vi til og med litt julesnø ! Jeg har vært i skogen og sanket materiell til julekransene,og etter noen friske timer ved arbeidsbordet mitt på verandaen,med kjeledress på,og snøkov rundt ørene,er endelig allt klart !!! I morgen blir det bare kos....en tur inn til byen,for siste shopping...og kansje en tur på kafe.....viktig å kose seg,vet dere.......
        Har blitt lite interiørbilder i det siste,får kansje ha det som mål i det nye året :)

                         God Jul,og Godt Nyttår,fra fjøsnissene og meg :)

3 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Ønsker deg en riktig god jul.
Klem Vivi

Mor Inger`s hus sa...

Hei, hei.
Fant plutselig bloggen din, og den er superfin.
Alle disse julebildene du viser - noe du har laget...

Legger deg til i blogglista mi, spennende å følge med videre.

God jul fra Inger

Merethe sa...

SÅ mange flotte bilder du har laget! God jul til deg. :) klem Merethe