10. jan. 2015

Helg !!

 Hei,og godt nytt blogg-år til alle dere,-der ute !!! Kjenner jeg savner bloggingen,selv om jeg ikke har så mye nytt og spennende,og vise........jeg går jo enda på loppiser,og pusser opp møbler...og noen maleoppdrag blir også utført,så litt kan det sikkert bli,om jeg bare tar meg tiden å legge det ut her........ Som dere ser,ligger det en ny,fin pus,på sofaryggen........den er ikke vår......men den er tydeligvis smart,for hit kommer den kun for og få kos........så går den hjem igjen !!! Mulig han er synsk.......for her blir han jo ikke akkurat jagd ut,igjen........og det må han visst ha skjønnt....for han bare kommer inn,og går rett i sofaen,og legger seg !!
 Vintersnøen har omsider lagt seg rundt hushjørnene her,og det er bare så fint..........men farlig glatt,desverre. Ikke mye turgåing for tiden......men desto mere innekos,med fyr i peisen,og mange tente lys.....i dag bakte jeg også en sjokoladekake,så nå kan helgen bare komme !!!
 Måtte bare ta et bilde av den rare himmelen,en dag......litt merkelig fenomen.....? Ikke rare dagslyset vi har for tiden,så jeg gleder meg til lysere dager,om litt........så man kan ta med seg kamera,og gå på tur !!!
Men enn så lenge,får man kose seg inne........holder på og sortere allt innen hobby.....det er en veldig omfattende syssel,kan jeg love........allt for mye som samles på !!!! Noen som kjenner seg igjen,kansje....??? Jeg rydder og drar på loppis,og hjem kommer jeg med noe annet....som kansje til og med,tar mere plass.........!!! Og rørleggeren er ikke noe bedre !!!!!   Jaja,det går jo til en god sak...................om ikke annet !!!

                                 Ønsker dere en super helg,imorgen er det mulig jeg må innom en bruktbutikk.........(lopper i blodet......sånne oppussingslopper,vet dere)............................

3 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Glatt ja, og jeg fikk piggsko til jul, så nå utfordrer jeg holkeføret. Flott at du minte meg på det, å rydde i hobbysaker. Jeg har for så vidt system i galskapen, men jeg har altfor mye, så nå har jeg innført kjøpestopp, hvis det ikke er noe jeg absolutt trenger. Nå skal det brukes av lageret, nemlig. Lykke til med opppussingen!

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Hei, ja lenge har det värt mellom hver gang jeg er ute nå. Ja jeg har liksom kommet helt av meg under tiden som datamaskinen ikke var helt frisk...
Nå er det en ny datamaskin i hjemmet så da kanske det kan bli litt mer surfing...
Veldig fin katt det er dere har på besök

Kristian sa...

Hei hei! Ønsket bare å legge igjen en kommentar og si at dette er en kjempe fin og koselig blogg. Jeg er selv blogger og kom over din da jeg søkte på nettet etter Mekonomen verksteder, som for øvrig er en av tingene jeg har blogget om. Ta for all del en tur innom bloggen min og se på alt det andre jeg blogger om :-) Hilsen Kristian http://blue-eyes.nu/arets-telefon/