12. apr. 2012

Sofavalg..................igjen.

Sofajakten pågår enda,og kommer sikkert til å gjøre det enda en stund,siden vi begge lider av besluttningsvegring.......! Vingler fra det ene til det andre.........hjørnesofa,ikke hjørnesofa......ett hjørne,to hjørner......loungestil,ikke lounge.......?! Likte godt denne rene,enkle,fra Skeidar,men har ikke fått prøvd den......
Og når man først er innom Skeidar på nettet,dukker det jo selvsagt opp andre ting,som også frister.....
Disse skapene er bare en drøm.......tenk så mye hvitt porselen,dette kunne ha rommet....men de koster jo litt...,- ganske mye,faktisk....... :(
En ny sofa må jo ha noen lekre puter........merker jeg er litt ferdig med rosemønster,selv om det går mot sommerhusstil,sesongmessig ! Jeg er fremdeles i det grove hjørnet,og akkurat det,har nok ikke husets rørlegger noe imot !!!!!!!!!
Ikke de sprekeste fargeklattene,akkurat....men vakre er de,syns jeg !
Liker også dette bordet.....selv om jeg absolutt ikke trenger det.......kremt.........jeg har iallefall 3 fra før.......et i bruk,og to på lageret !
Men fine lamper,det er mangelvare ! Så det står nok ganske høyt på ønskelisten......Tine K sine lamper,er også veldig fine,så den som lever,- får se.......... materialisten kommer tydelig til overflaten,sånn er det bare....!!! Av alle uviktige ting i verden,er interiør noe av det viktigste ;)
************************
Ønsker deg en fin vårdag.........for jeg håper ikke at du også sitter med full julestemning,utendørs..... !!!! Vår......???? Nå ???? Ja,takk...... :)

1 kommentar:

fryd&forandring sa...

Ja, til interiør-inspirasjon (og mye større lommebok, hihi)! Likte det skapet veldig godt selv.. det hadde faktisk gjort seg usedvanlig godt her i heimen.. men man kan ikke kjøpe alt heller, dessverre! Lykke til videre i jakten på drømmesofaen!

Klem