26. juli 2012

Flere ønsker.......til et fremtidig,enkelt kjøkken.

 Uten kamera,får jeg ikke tatt nye bilder før jeg er hjemme igjen,derfor blir det litt inspirasjon fra GRANIT,idag :) En stor favoritt !!!!

 Ønsker meg veldig denne lyslenken,som jeg ser at veldig mange har ! Innmari synd at Granit bare har butikk i Oslo,- og ikke  nettbutikk. Hadde den på handlelisten ifjor sommer,men jeg fikk desverre ikke tid til å besøke butikken,så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet :)

 Liker godt disse grove potteskjulerne av resirkulerte bildekk.....

 Enkle og fine,til bollebaksten........eller vaffelrøren....?

 Denne "oppslagstavlen" skulle man hatt,til hobbyrommet ! Mange ideer kunne blitt hengt opp,og slapp dermed å bli liggende i en skuff....for så og aldri bli satt ut i livet......

 For oss med stadig sviktende hukommelse..........

 Fine glass,til leskende drikker.......en varm sommerdag......!!!! Ikke fordi det trengs,for her er det vel mer fristende med varm kakao,sommerværet tatt i betraktning !!!

               Oslo-tur ? Ja takk.........................................................men det blir nok en god stund til,vi har litt å ta tak i......før den tid.Må vel starte med å samle pappesker.......for mens rørleggeren tar det med knusende ro,er jeg mer på hugget,med å få ting nedpakket,og klare til flytting. Selv om man vet at det blir etter jul,liker jeg og være ute i god tid...som alltid ! Mulig jeg er litt feilkoblet.......... ; )

***************

                                      Ønsker dere en fin torsdagskveld :)

Ingen kommentarer: