18. mars 2007

Bodø en vårdag.........

Hit gikk søndagsturen vår,idag ,-på moloen i Bodø !! Tro nå bare ikke at det var varmt......selv om det kansje ser slik ut !! Men det hindret ikke folk fra å ta turen ut,noen hadde tatt med seg grillen for å tilberede middagen mellom steinene her....mens andre fisket ! Bare blide fjes å se,til og med hundene gliste tror jeg ! (kanskje det har sammenheng med en deilig vaffel-lukt som lå rundt den bittelille kafeen ytterst på moloen,ikke vet jeg ?) Håper alle har hatt en fin helg,og satser sterkt på mer vårfølelse i helgen som kommer,har nemlig såååå lyst til å spyle og ordne på verandaen :)

6 kommentarer:

Interiørhuset sa...

Så vakkert bilde. Der har jeg faktisk vært å gått en gang da jeg var i Bodø=) Ha en flott dag i morgen=)

Lille Trille sa...

Åh så deilig ! Det er noe annet enn været som var her... stiv kuling regn og sludd. Så for oss ble det søndag innendørs, men det kan jo være riktig så koselig det også :-)
Ønsker deg en fin uke.
- Lille Trille

Ellie sa...

Bare en ting å si: Nydelig bilde! Ha en god dag!

Dans på roser... sa...

Å! Mimre, mimre... jeg har et bilde av meg og min bror på moloen i Bodø. Tatt på slutten av 70 tallet. Jeg triller tur med en brun svithun dukkevogn, og vi har på oss likedanne hjemmesydde vinterdresser i blå skotske ruter! Ha! Pappa var fotografen, det var deilig søndagssol. Når sommeren kommer og rekebåtene ligger ved kaia borte ved sas brygga, da er det sommer da! Måkeskrik og gode greier.... (trodde vel aldri i mitt liv at jeg skulle savne måseskrik.... men det gjør jeg!) Deilig bilde, takk for titten! Ha en fin mandag =0)

Hulda sa...

Kjempfint og vårlig bilde! Her i Harstad hadde vi også nydelig vårvær i går, herlig å kjenne varmen fra sola.

Bestefars Verksted. sa...

Tonje : Takk for det,koselig at du har vært akkurat her og gått !!!

Lille trille : Godt dere kosa dere inne da,gjelder å innrette seg,her LAVET det ned med snø på lørdag,passet meg utrolig dårlig....men man får jo ikke gjordt stort med det. Men idag er det knallsol,som igår,så da må vel snøen smelte bort :) Kos deg.

Ellie : Tusen takk for det,kos deg du også :)

Kathrin : Føler meg litt skyldig,som ripper opp i hjemlengselen din.....arti å høre om bildet du beskriver,jeg har også noen i samme stil.......nostalgi.....!! Rekebåtene lå der igår også,og måkene var ikke stille ! Jeg synes det er kjempefint med måkeskrik,og nå har jo tjelden også kommet,nydelig å høre,da vet man iallefall at det våres !!! Ha en fin dag :)