26. mars 2007

Gammelt skrin....

Håper alle har hatt en flott helg , her har det vært flott , masse folk å treffe ute , helt utrolig hvor mye denne sola har og si !! Jeg gikk desverre glipp av 3 ! loppiser , så det ikke i avisa før de var stengt....grrrrr ! Ja , ja , helt sikkert penger spart....sa min samboer , -og han kjenner meg tydeligvis godt....hmm ! Denne glass-skålen fant jeg på en ny bruktbutikk , til 95.- Kunne vært spennende å lagd en hengelampe av den , ser så mange av disse nå , rundt omkring ! Skrinet har min pappa hatt da han var liten , ordentlig slitt , men det skal faktisk få være sånn , skal ikke males hvitt.... ! Vasen er fra House Doctor. Ha en fin ettermiddag, ,alle som stikker nesen sin innom :)

12 kommentarer:

Pulsatilla sa...

Godt å høre at ikke skrinet skal males! :-) Det var slitt på akkurat den rette måten, som de aldri får til når de prøver å lage "jukse-slitte" ting!

- ad et innlegg ltit lenger ned, har jeg også tydd til "IKEA-trikset" med sengetepper over sofaene. Det er også utrolig greit med toåringer i hus - så lett å slenge i vaskemaskinen!

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min!

Lavendel & Romantik sa...

Tack snälla du.Vilka fina saker du har.Kram/Majsan...Hoppas solen skiner på dig också...:-)

Ellie sa...

Skrinet var kjempestilig! Det må ikke males, nei. Slike lamper du nevner på synes jeg er så flotte! Kunne godt tenkt meg å lage en slik selv, når jeg finner den rette skåla!

Hulda sa...

Helt enig, det skrinet må du for all del ikke male, da er det ødelagt. :) Koselig skål du har kjøpt deg, det er sant, de lampene med gamle skåler er fine. Vet bare ikke helt hvordan man gjør det.

Bestefars Verksted. sa...

Pulsatilla :Ikke noe jukse-slitt her nei ! Og ang. Ikea teppene i sofaen,igår hadde vi pannekaker og blåbær,og han som da grisa fælt når han spiste,er ikke to år,-men 40.....skal si han hadde fart på seg da gitt,i retning vaskemaskinen...så at tepper er lurt,JA !

Majsan45 : Takk,takk :)

Ellie : Ja det er sant som du sier,det passer ikke med alle sorter skåler ! Artig at du likte skrinet :)

Hulda : Nei,ingen maling på dette,selv om jeg maler mye hvitt for tia ! vet heller ikke hvordan jeg skal gå frem ang.lampa,men kan vel spørre en glassmester til råds.....kan nok ikke gjøre det selv ! Så kreativ skal jeg ikke prøve å være......kos deg :)

Stina sa...

Kul att ha ett sånt fint skrin. Kram Stina

Dans på roser... sa...

Koselige ting! Er sikker på at skåla hadde gjort seg som hengelampe! De er så fine.

Norah sa...

Nei, nei - du må IKKE male skrinet. Det skal være sånn. Basta :-)))Søte ting du hadde der ellers og.

Takk for kommentaren, kjempe hyggelig. Ha en fortsatt fin dag!

Lavendel & Romantik sa...

Tack så mycket gumman det va snällt....Ha det så GOTT Kram/Majsan

Spets och snor sa...

Tack så mycket! Kram

Interiørhuset sa...

Så vakkert det skrinet og den vasen var! Holder med deg i å ike male skrinet,det var passe slitt og vakkert. HA en flott dag i morgen=)

Mia sa...

Nydelig glass skål - hadde sikkert gjort seg osm lampe også (men fin er den som skål og...) Kjempefin vase og skrin. Nyt det fine vårværet!