12. okt. 2007

Blogging i natten.....

Nå burde jeg vært i seng for mange timer siden....Men noe fornuftig har jeg da gjort ! Fått lagt inn mange av mine favoritt-blogger,helt alene....var nesten sånn at samboer'n måtte sjekke om jeg hadde feber......hihi...dårlig tro på meg og data,og med god grunn !

Så når jeg likevel sitter her,kan dere jo få se noen bilder..

Fin rød liten "stuga".........

Her kunne jeg flytta rett inn.......så utrolig koselig,mmmm........er du ikke enig ?


Her også.........og,ja...- det er i Sverige........



Åååååhhh......er det mulig å ha hjerte til å selge dette ???




Lyst og fint.........





Kunne godt lagd middagen her........






Lur løsning.........







Er dette i Dalarna,tro..........? Veldig koselig,syns jeg !


Sjekk det skapet !!


Oiii,for noen senger !



Bare et ord å si : FINT !



Det ble mange,men klarte ikke å utelate noen... :) Nei,nå er det natta,må bare lage matpakke til han som snart står opp....hihi... :)














































4 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Jaså, du sitter uppe på natten och bloggar... Det gör jag ofta trots att jag är ledig alla dagar...
Fina hus har du hittat till inspiration.
Ibland undrar jag verkligen över att en del kan sälja sådana underbara hus.
Kramar och ha en skön helg Mona
Eva Agnes

Anonym sa...

Får litt sånn "Emil i Lønnberget" følelse jeg når jeg ser på de vakre bildene dine. Det er bare noe så "romantisk" over disse vakre gamle husene. Skulle gjerne hatt et slikt jeg også...! Ellers ser jeg at vinteren er på vei å gjøre sitt inntog i nord. Husk at det er ingen skam å stenge seg inn med nybakte boller og kakao ! Det har jeg tenkt til å gjøre når Kong Vinter velger å vende nesen hit sør. Ønsker deg en flott helg !

minerva.jor sa...

Tittet inn på din koselige blogg!
Tenk å kunne flytte inn i den røde "Stuga"! Som barn ferierte jeg i en lignende stue.
Ha en fin dag:)

Bestefars Verksted. sa...

Eva Agnes : Ja,samme med meg.....men godt å sitte oppe,helt stille,nydelig vær inatt,snøen dalte så lett....helt julestemning !! Utrolig at de selger disse små perlene,ja....jeg hadde aldri klart det !! Men de kan selvsagt ha mange grunner som jeg ikke vet om... Ha en super helg du også :)

Sanna : Ja,samme her ! Blir helt forelsket i sånne hus.....der kunne jeg meget gjerne stengt meg inne,med både boller og kakao......hehe..!! Du får kose deg så lenge som mulig uten snø,her er det litt julestemning....Igår pakket de ut julen på Plantasjen,farlig,farlig....må bare holde meg litt på avstand,kjenner jeg.. Ha en knallfin helg : )

Minerva.jor : Åh,da har du sikkert mange fine minner,derfra.....og tusen takk for fine ord om min blogg ! God helg til deg også :)