29. okt. 2007

Loppis og JYSK.......

Må bare vise dere disse søte kakeboksene jeg fant på JYSK,to stykker for 59 kr ! Syntes de var så søte.....og duk i samme mønster,den fikk også bli med oss hjem......

Jeg hadde jo stor-opprydding i heimen for en tid tilbake,og dro med full bil TIL loppisen.........,og jammen var det litt i bilen da vi dro hjem,også.....sånn som dette...

Er som skjæra,faller for allt som skinner,for tiden......! Begynner og få noen sånne fat,nå.......storkoser meg når jeg kommer hjem og vasker og pusser dem.....for så å pakke dem ned !! Hva er vitsen,liksom.......??? Joda,jeg har da en plan,må vite...... :)

Og denne fant jeg også,men liker absolutt ikke materialet,tror det er tinn ?? Den er iallefall veldig tung.....det var selvsagt mønsteret som gjorde at jeg tok den,man har da maling i huset..... !


Uklart nærbilde......



Først en omgang hvit,så et lag brent umbra.....ser litt grisete ut ,ja......




Så må man smøre seg med en anelse tålmodighet,til det nesten er tørt,så gnikker og gnur jeg med en fille !!





Og da blir den sånn.................






Synes det ble bra, jeg..........godt ikke mor-mor så dette,hun hadde kjeftet meg huden full......enn å ødelegge den,som var nydelig i utgangspunktet......syns hun,ja..........haha......men hun kjenner meg,så sist hun ville på bruktbutikken,visste hun hvem av barnebarna hun skulle spørre.....så da dro vi da,jeg,mamma,tante og mormor.........! Som takk spanderte hun lunsj på alle sammen,lykkelig og glad for 4 nye kjoler !!!







6 kommentarer:

Marie sa...

Fine ting du har kjøpt!

Mita`s hjørne sa...

Jammen var det masse flotte ting du har malt - skikkelig jul i heimen hos deg skjønner jeg... men flotte var de...
Måtte le litt jeg da, kom hjem med maken kakeboks jeg i dag (2stk) - de var jo kjempesøte, men duk??? de så jo ikke jeg da - MÅ tilbake...
Er det ikke fantastisk med maling -forandring fryder - holder på å male lysekrona mi jeg - hvit, må bare finne noen prismer o.l - å det må jo finnes snart, i disse juletider...

Ha en koselig dag/kveld...

Frk Mille sa...

Så mange fine ting du har fått med deg hjem i i bilen fra loppis. Jeg var også på loppis i helgen, men fant nullkommaniks. Og den tinn tingen din ble jo kjempefin når du malte den. Flink du er!

Klem Frk. Mille

Anonym sa...

Så fin kakeboks og mange fine loppefunn--alle helt til slutt.

Eva Agnes sa...

Oj vad fint det blev med både vitt och brunt och allt annat du gjorde med fatet.
Ditt andra pyssel med lampskärmarna blev också väldigt bra.
Kul idéer.
Kramar Eva Agnes

Lena sa...

uffda...dette blir ikke mannen min glad for å se ;) Tinnskåla ble jo nyyyydelig etter malingsomgangen din! En super ide, og lampeskjermen fra Ikea ble utrolig lekker. Du er bra flink !