19. nov. 2007

Søvnløs natt........

Ja,dere kan vel tenke dere grunnen.......når jeg viser dette huset....!!! Etter mange tanker og drømmer inatt,er det så godt som ferdig innredet...hihi...!!

Skiltet over døren ,med MONA'S INTERIØR er også kommet opp,i drømmene altså....er det rart man sitter her,trøtt som bare.... ??? Huset er til salgs for 750 000 + omk.,men desverre står det på feil plass.....Rognan er stedet....altså ikke Bodø,da hadde nok prisen steget med noen nuller..!

Ellers gikk julemessen "så dær"....folk var kaffetørste og skravlesjuke,men ikke særlig handlelystne....vi var vel ca ti utstillere,men ingen solgte godt,sammenlignet med ifjor. Men det er jo en trøst at ingen solgte mye,da var det ikke bare mine ting de ikke tok med seg hjem.....selv om jeg fikk mange fine ord,og masse ros for det jeg lager. Men,men...ingen syting,gleder meg til neste,det er en stor messe,med 45 utstillere.....så det er bare å brette opp ermene her,og skride til verket ! Tusen takk for alle lykkeønskningene dere har lagt igjen,jeg setter utrolig stor pris på dem,det skal dere vite !! Skal ta meg et besøk rundt omkring ikveld,det bare MÅ jeg.......må se hva dere koser dere med av sysler,enten det er juleting eller ei ;) -klem fra meg !

3 kommentarer:

FO - 2 sa...

Huset er flott. Men, på feil plass altså.... Dumt.
Ser skiltet og det hele jeg også... ;)
Bedre lykke på neste messe til deg.
Hadde jeg vært der, så hadde jeg nok vært blakk.... ;)
Fin fin uke. :)

Bestefars Verksted. sa...

Ida : Ja,det er direkte sjarmerende.....skulle hatt hjul,som jeg har nevnt før....!! Hadde du vært blakk....?? Takk for komplementet :) :) Fin uke til deg også !!!

Anonym sa...

Forstår godt at du allerede har innredet huset, det er flott!
Det tar nok av på neste messe skal du se, folk har ikke helt skjønt at jula kommer på samme tidspunkt i år også.. Æ hadde nok ikke kunne hjulpet Ida med peng, om æ også hadde vært kunde på den messa. Hadde nok handla mæ til tom peng pung æ å. Ha en fin tirsdag! Krysser fingrene for neste messe!