4. apr. 2008

Helg igjen.......

Ja,så var det sannelig fredag igjen ! Jeg har blitt utfordret av Laila's Lille Rike,til å vise best og pest.........og her er det beste...........neida,nå tuller jeg fælt......lover og vise det en av de nærmeste dagene ;O) Disse bildene er tatt av John Gruen......

Likte så godt pynten oppå peisen,de blå flisene derimot.......hadde nok ikke vært blå lenge,hos meg...........


Allt i hylla hadde så vakre farger,og passet så godt sammen.............


Tenk at hvite mugger kan være så dekorative......



Hvite boller og gamle bøker,kler hverandre perfekt !




Så veldig koselig ut å legge seg nedpå en stund,her inne......drømte bestandig om seng inni veggen,da jeg var lita !





Vakker gammel dør,rusten melkespann,sliten stol..........og en fin ,firbent venn........hadde gladelig tatt imot allt,jeg !


Mmmmmm,så koselig .......er veldig glad i skråtak.....selv om jeg vet at det er upraktisk,av hensyn til skap.






Ellers går det litt i hagesysler her i nord......selv om det snødde da jeg sto opp...!! Nedtur......med andre ord. Har også vært en tur i byen,på jakt etter kroker til knaggrekkene jeg holder på med,uten at jeg fant noen......så jeg må nok på en ny runde i helgen. Var innom Plantasjen,så det var jo ikke helt bomtur,likevel......hihiiiiihiiii ;O) Og på Nille fant jeg noen aldeles nydelige,grå fugler,som skal få pryde verandaen i sommer,de er i plast,men ser ut som betong ! Og prisen på 35 kr,var jo helt grei.....så jeg kom hjem blid og fornøyd. Var også innom Røde-kors-butikken,men tro det eller ei,jeg fant ingenting........noe som resulterte i øyne store som tinntallerkener,hos rørleggeren............lurer på hvorfor det,igrunnen.....!!! Da vi dro dit,hørte jeg nemlig at han ropte til naboen..." Nå skal vi på bruktbutikken og bytte.......som vi pleier.....haha.....ja,du vet,hun finner bestandig like mye å ta med seg hjem.....hahaaaaha......" Men der bommet han grundig,gitt........ Ønsker dere alle en god helg,så håper vi på litt sol.......da kan det lett ligge an til en ny fisketur,her i gården ;O) Kos dere,klem fra meg !!!


7 kommentarer:

Randi sa...

I to sekunder så trodde jeg faktisk at det var hjemme hos deg..måtte lese først...:))
Men vakre bilder var det.

Ha en flott helg.

tinemor sa...

Så vakre bilder!
Man føler ekstra glede når det man kjøper ikke bare er vakkert, men også billig!
Må sjekke ut Nille i morgen jeg da, skjønner jeg ;-)
God hælg til deg og dine!

Anna Lisa sa...

Så koselig at du var innom meg, takk for koselig kommentar:) Masse flotte bilder hos deg til inspirasjon. Mykje fint man kan drømme seg vekk i. Ønsker deg riktig god helg, imorgå blir det shopping på meg og elste jenta, så det blir spennande om eg har med noke som kan visast fram på bloggen:) Man vet jo aldri kva man kan finne. Skal innom en fretex butikk iallfall:) Spennande;) Kos deg. Klem

My little footprints sa...

haha.. Og her er det beste? den var morsom ;) Tviler ikke et sekund på at du kan ha det så fint, men var morsomt med den lille spøken hihi ;)
For noen vidunderlige bilder! Mye inspirasjon og hente for denne jenta! Nå har jeg vaskerom helt på hjernen, og jeg jobber febrilsk i huet mitt med å finne ut finuerlige idèer til å gjøre et pent vaskerom! Ikke lett det der, kanskje jeg bør saumfare bloggene i helga, om nattan når jeg ikke skal pusse opp? hihi.. Irriterer meg over at vi ikke har bærbar pc, da kunne jeg ha tatt den med på senga ;)
Ønsker deg en kjempefin helg min venn!! Håper solen treffer deg ;))
Klemmer fra Beth
Ps; Tuuusen takk for mail, retur kommer straks ;)

Mita`s hjørne sa...

Men bildene var jo knallfine, og den flotte fargen på døren - helt hærlig, prøver å finne en maken farge - har så lyst til å male badet i en lignede farge...

Ha ei koselig helg...

MODERN COUNTRY sa...

Mye vakkert Mona! Ja både her og i forrige post. Det slår meg at jeg likermye av det samme som deg, og jeg sitter alltid igjen med en god følelse. Fin keramikk ser jeg her innimellom også.Nytelse for øynene..

Håper det går bra med deg, du høres iallefall litt mer munter ut.
Og du, hvor blir det av mailen? Jeg må jo få betalt deg for skiltet trultemor!

Ha en riktig hyggelig helg, helst uten snø, kanskje en fisketur og med bare koselige stunder!!

Klem fra meg

Anonym sa...

Hei!
Jeg vil gjerne kjøpe et bilde av deg med fransk tekst (bilde nr 2 fra toppen). Fint om du kan sende meg en mail til mona@boligfryd.no. På forhånd takk! PS! Fine stemningsbilder du har lagt ut.
God helg! Hilsen Mona