22. aug. 2008

Regn,regn,regn.....altså er det malevær....!

Først må jeg bare takke dere alle,som gidder å legge inn hilsen til meg....jeg er nemlig svært dårlig på å kommentere tilbake,selv om jeg er innom.... ! Har ikke glemt dere,selv om jeg maler og maler..... Prøvde meg med servietter og lim igår,og fant ut at det måtte da gå an å male oppå dette...så jeg malte i vei,ble litt kliss,men morsomt var det.......til slutt smurte jeg på litt brent umbra,for å få det litt røfft..
Måtte ha på en tekst også,men kom ikke på noe spennende,så jeg tok et gammelt og kjært uttrykk.......kan jo varieres i det uendelige.

Noen bestillinger er unnagjort,og det føles så utrolig godt.......de henger over meg,og dreper all kreativitet.......ikke lært å si nei,vettu........


Ikke bare meg som liker gamle hus,og naust.....



Lite maleri,ca 20 x 20 cm.




Lite,dette også.....
Ja,da var det helg igjen......men regnet øser ned,og det kan jeg ikke huske at det har gjort,siden før vi dro på ferie.....!! Måtte ut inatt å redde plantene,de svømte i krukkene........er jo ikke akvariumsplanter jeg har,heller.....!! Så nå er høstfølelsen kommet,ingen tvil om det.....kan vel vente oss forskjellig nå. Tror jeg skal bruke helgen til å rydde på verandaen,ta inn alle pelargoniene,og sette ting i garasjen,før sørvestkulingen rydder for meg......hihiii :) GOD HELG DA :)
Nå skal det ryddes,kastes,og vaskes !!

12 kommentarer:

Nunne sa...

Hvordan du gjør det, vet ikke jeg, men fint blir det!!!
Du er superflink med hendene dine!
God regnværshelg. Det er nå LITT koselig med regn også, det er som du sier, lenge siden sist! Innevær er koselig...

tinemor sa...

Jeg har sagt det før og ssier det igjen...
Du er så flink!!!
Bra det er dårlig vær da, så du får malt litt og brukt kreativiteten.
Ønsker deg riktig god helg!

Magdalena sa...

guri så nydelig....
-så goood du er,- godt for deg det regner hos deg!
klem og fin malehelg...

Hilsen Bodil F.T. sa...

Du er kjempeflink!! Nydelige malerier! Men den var ikke dum den plata med skrift på heller!

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig flink du er. Bildet med skrift på ble kjempefint.
Og husmaleriene dine , flotteO=)

Nyt helgen
Klem Kerstin

Nikoline sa...

Hei. Så flott!! Får nesten sei;så heldig du er som har ruskevær... ein får i alle fall gjort litt meir då..
Her skin sola (og det har den omtrent gjort sidan slutten av april - heilt uvanleg på desse kantar)og eg kjem meg absolutt IKKJE i gang med malinga!
Nydeleg med dei rosene på,eg har også kosa meg med decopage i det siste.
Ha ei flott helg!!

ENGEL sa...

du er jo en kunstenr du!vakkert,flott og herlige bilder_!

elisabeth sa...

Jeg må bare si at det første bildet der var helt dritlekkert!!!! Er det love å skrive??? hehe;)

Kjempefint, gleder meg til jeg får bestemt meg helt hva jeg skal ha;)

Kos deg videre med maling, her skin sola, bare sånn for å ha nevnt det hihihi;)

Besta sa...

Det er bare en ting å si. NYDELIG:))

irina sa...

Lenge siden sist !!

Du er så flink til å male.
Og så kreativ.
Jeg syns bloggen din er sjelden fin.
Finner alltid noe å lese som jeg liker !!!

Irina

GundaM sa...

Nyyyydelig Mona!

Og den headingen din over her er ny for meg og, flott!

Berit T sa...

SÅ NYDELIG,MONA!!!

Skiltet så er romantisk.
Og de maleriene dine, bare helt topp.
Her skal også males bestillinger, noe jeg slett ikke er så glad i, men lærer aldri å si direkte nei... må bli strengere på det.

Været er jo passe til å male i visst det regner. Her har vært fint i lang tid, men i kveld skyet det over, så blir spennende i morgon hva vi vokner til.

Na en fin ny kreativ uke!