22. sep. 2011

Lekre saker......

Midt innimellom nissemaling,må man ta små pauser........og når kaffen er klar,ramler man utpå........pc'en....! Idag tok jeg en pause ute,til og med.......varmt og godt,på min nyinnkjøpte hagebenk !!! Bilder kommer......men idag blir det bare inspirasjonsbilder fra nettet,altså :)
Merker at jeg heller litt over til industri-stilen,det ligger ikke blomstrete duker noe sted,for tiden.....Disse tavlene er jo i skuddet,og jeg liker dem veldig godt......kansje jeg må lage meg en ! Noen lange rekved-planker,litt svartmaling,og sjablonger til teksten...... :)
Jeg har for vane å finne skap,på alle mine inspirasjonsrunder.....dette likte jeg ! Så koselig inni,og fint med litt brunt,til allt det hvite.....
Både skapet,og veggen bak,kunne jeg godt eid.....
Og disse var passe rå..........
Lekre puter,i mine farver.....
Jeg omgir meg med mange naturfarger,og ser ikke mye rødt her inne.....heller ikke blått og grønt.....gult eksisterer visst heller ikke......er visst i en dus periode,så lenge det varer......!
Idag har jeg også fått ryddet litt i hyllene.....x-antall lysholdere,og blomstervaser ble satt i et skap,utenfor synsfeltet ! Så kan de stå der litt,for så å komme frem om en stund.....jeg liker jo egentlig å ha få ting fremme,men hvordan skal det gå til,når man samler som til dårlige tider....!!! Ikke vet jeg......
Nydelig farge på denne stolen,ikke sant ? Jeg har vel ca 3 gyngestoler,når jeg tenker etter.....! Men ikke si det til noen.......hihiiii :) Syns det er så koselig med en slik på verandaen,men det blir for trangt,så den ene vi har i bruk,får stå inne........med skinnfellen oppi ! Så får jeg heller ta den ut etter behov.......for det råder et totalt kaos der ute,nå når jeg holder på og ta vare på allt av planter og trær,som skal pakkes inn for overvintring ! I skogen har jeg også vært,og sanket materiale til noen kranser,så en fin værdag,blir det nok en kosestund med kranslaging !! Høsten er jammen ikke så verst :) Kos deg,og takk for at du stakk innom : )

1 kommentar:

Hulda sa...

oi, så lekker inspirasjon! Takk for at du deler. Dette var veldig høst, og veldig flott. Er flott med industristil om høsten. :)