13. sep. 2011

Messeplanlegging.....

Vel hjemme,og planleggingen av julevarene er i full gang ! For å komme i litt julestemning,må man jo ha litt påfyll av juleinspirasjon........nytter iallefall ikke å se ut,for rosebuskene og arkitektens trøst,vokser enda,og blomstrer.....lavendel og løytnanshjerter,erteblomster og klematis,det samme ! Så her må litt juks til.....
Hos Jeanne d'Arc Living finner man det.......! Jeg er jo så glad i denne stilen,vet dere.....
Men så gjelder det å komme på sine egne ideer.....
Hjerter av streng er jo en nydelig dekorasjon,og hesjestrengen etter onkel kan dermed få nytt liv :) Enkelt og veldig fint.......syns jeg,da.
Egentlig skal det veldig lite til,for å skape rette stemningen.......en uskyldig grønn kvist,gran eller furu,er ofte nok !
Fargeskalaen er perfekt.......men kansje jeg må vurdere litt rødt i år,ettersom jeg skal lage til andre enn meg selv....man vet jo aldri hva som slår an,det har jeg iallefall lært,etter årevis med messelivet. Her i strøket går det ikke,å selge mye med madonnamotiver,såpass kan jeg røpe.....!
Skal man gå for det søte,eller det rustikke.......? Eller det tradisjonelle,med nisser og engler..........gudene vet.....! Jeg lagde veldig mye forskjellig til jul i fjor,men viste ikke mange tingene her inne,så det er første julen disse varene kommer til å bli lagd for salg. De ligger liksom bare på vent........masse tags,ny design på julevimpel,denne gang i grått,for å nevne noe, serviettringer,vimpler av drivved,i forskjellige utgaver. Mange av dere,er jo flinke til å spørre meg om å lage spesielle ting,og fortsett gjerne med det !!!! Send meg gjerne en mail med dine ønsker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg så lenge :)

1 kommentar:

Grip dagen sa...

Endelig litt juleinspirasjon å skue!
Thank you!
Jeg fyllte hele det gamle skulehuset med julevarer i hvitt, lin og brunt. En journalist kom på besøk. Han var over 50, så jeg var spent på hva han ville mene om stilen.
Men i avisen stod det at "...hun har laget en juleutstilling uten rødt. Og JA jeg kom i stemning."
Gjett om jeg var glad. Han hadde forstått det!
Det er gøy å se etter inspirasjon for så å gjøre det om til sitt eget.
Jeg kan forstå at du ikke viser alt på nett. For da blir det jo litt kopiering...
Nå må jeg avgårde på garnsalg. Ikke det at jeg er tom for nøster... Men tenk om jeg ser noe spennende som jeg ikke hadde ventet!
Juleklem Marit