20. jan. 2012

Kveldsbønn og kyllinger........

Ja,her er det lett blanding,skjønner du..... :) Disse englebildene er store,og gudene vet hvor mange timer jeg brukte på skrifta......men det gikk med mye kaffe ! Såpass kan jeg si.....at nakken ble vond,av en ugunstig arbeidsstilling,skal jeg ikke nevne med et ord ! For de kunne ikke bare legges på arbeidsbordet ! Men nå er det også utprøvd.......farmors kveldsbønn på lerret,hun lærte meg denne da jeg var to-tre år ! På slutten pleide jeg og si "åsså alle dyran ".......men det tok jeg ikke med på bildet.............. :) Om du vil kjøpe et,og se flere detaljer nærmere,send meg en mail. Så sender jeg flere bilder.
Påskeegg er også et tema,om dagen......jada,jeg vet jeg er farlig tidlig ute !
Men hva nytter det,ideene må jo ut,gjerne med det samme de dukker opp,ellers risikerer man jo at de blir borte.......
Sukkersøt-varianten.......ikke helt meg,men å prøve det ut,ja det måtte jeg.........
Ikke vet jeg hva de skal brukes til,jeg har bare hengt dem på en gren.....
Og noen på skap.......disse er for store til greiner,men det syns nok ikke her.
En liten smakebit........kansje du fikk lyst å lage dine egne ? Lett som en plett,i allefall ! Og om ikke,kan du få kjøpe av meg......jeg lagde ikke bare to av hver,vettu...... :) Har mange flere varianter,men det får holde med disse...jeg har en tendens til å ha litt mange bilder pr innlegg.......jeg vet ! Har flere ganger tenkt at jeg skal begynne med bare to,men klarer jeg det.......????? Det har gått veldig dårlig,hittil..... :)
**********************

GOD HELG og klem fra meg.

3 kommentarer:

Merethe sa...

Jeg synes det var flott påskepynt. Noen liker slikt også. :) Vakre bilder med aftenbønn.God helg.

Mor Ingjerd sa...

Kjære Mona
Varmt og kjært å kunne lese barnebønnen jeg ba som lita. Jeg syntes nå påskepynten var alldeles vakker.Kreftene er i ferd med å komme tilbake. Kjempeglad i dere.Ønsker dere en god helg

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Så flotte ting du har laga:)Påskepynt ja...kansje man skal begynne å tenke litt på det,he,he:)Ha en aldeles strålende helg der i nord:)