14. jan. 2012

Ut på frøjakt !

Blir du med......?
Igjen havnet jeg i nabolandet....hos http://www.impecta.se/ ! Så utrolig mye fint,jeg blir helt salig..... ! Såjord er innkjøpt......men har ikke handlet frø enda.....det står ikke på viljen,kan man si.........det klør i fingrene,men så må man jo heller ikke begynne for tidlig :) Vil grine,når jeg ser drivhus som kun blir brukt til lagringsplass,for all verdens rot,i stedet for det de var ment til.........en gang. Skulle gitt mye for å ha et........helst et hjemmelagd,av gamle vinduer......som jeg selv har tegnet og bygd ! Det er en av drømmene.........som ligger godt lagret,oppi toppen,du vet,- der det ligger så utrolig mange rare ideer,fra før.......hihii :) Har du begynt hageplanleggingen...?
OOOOOOOOOOOOOOO
Ha en fortsatt fin helg !

1 kommentar:

bestemorshus sa...

Drivhus laget av gamle vinduer er også min store drøm....jeg håper den går i oppfyllelse i sommer....noen frøpakker har jeg nok handlet, men de er ikke kommet i jorden ennå....fortsatt god helg....