4. mars 2012

En kald tur.......mange bilder !

Blir du med....?











Her,på Bodø Friluftsmuseum, kunne jeg vært i timevis.......men den isende vinden var ikke så behagelig,så vi satte oss ikke ned med kaffekoppen,selv om det absolutt er forhold til det,her nede. Masse benker og bord,noen grillet pølser,men før de hadde svelget siste pølsebit,var de jo blå rundt nesen,stakkar :) Så det var godt å stable skinka i et oppvarmet bilsete,kan du si.... :) Men noen bilder fikk vi da tatt,og masse frisk luft.......delilig når solen skinner hele dagen !!! Håper på godt turvær i morgen også,for nå har jeg bodd på hobbyrommet i dagevis,føler jeg ;) Jeg skulle liksom ikke lage så mye i år,av påsketing,men det gikk ikke helt som planlagt,gitt .......her ligger både påskevimpler og egg,kort og diverse...... :)
******************
- ha en finfin søndag ;)

3 kommentarer:

Torprosen sa...

Underbara bilder du visar..här är också lite kall vind i dag, men våren är på väg...Ha en go söndag önskar Torprosen

STEINKJERRINGA sa...

Joda, Sandhornet og Sandhornøya, og Bodøsjøen og Mathildestua og koselige trakter for en eks bodøværing. Kjempefine bilder. Jeg satt og sydde der to somrer for noen år siden. Vi var fire damer som holdt åpent i Mathildestua et par dager i uka. Savner den tiden!

Mor ingjerd sa...

For noen flotte bilder .Falt vel for det gamlehuset med slipesteinen.
Bare synd at temperatur iværet ikke varmet dere. Ha en fortsatt fin helg Glad i dere