14. juni 2012

En trefjøl til overs.....

  Fikk et aldri så lite innfall,her i regnværet,idag.......denne fjølen har stått på hobbyrommet en stund,og vært mest i veien for meg.. Plutselig så jeg for meg et sommerlig hytteskilt,eller noe i den dur.......
                 Har jo ingen hytte,vi........men jeg ser det for meg,likevel......en fin,lys hyttevegg,badet i sol.........og med svaiende sommerblomster ved trappen,der kunne jeg hengt dette ;)
                Lett og lage,men helt som jeg hadde tenkt meg, ble det ikke........som vanlig :) Syns likevel det ble søtt og sommerlig....
                                 Og hjerter,passer da overallt.............
                           Ganske stort,15 x 60 cm.,tenkte selge det for 250 kr...


      Jaja,da var jeg en rekvedbit,fattigere ! Og selvsagt fikk jeg flere ideer,da dette ble lagd,så senere i dag,skal jeg ned i garagen og se etter flere emner...tror det ligger noen rester der fra før :) Godt å ha noe å gjøre,for ute er det bare vått....... Håper det er bedre der du er,mer enn 8 grader i allefall :) Dette kan da umulig kalles sommer.....????? Tror neppe butikkene her i strøket,har stort salg av solkrem.........vi får heller smøre oss med tålmodighet......... :)    Kos deg !!!!

4 kommentarer:

Beth sa...

Nydelig VELKOMMEN skilt!
Kan da godt ha et sånt hjemme også?
Blir flott å henge et sånt over inngangsdøren eller inne i gangen over døren som går videre inn i huset?

Klem...

Monica sa...

Skiltet ditt ble kjempefint og enig med hun over her, ingenting i veien for å henge det opp hjemme.
Godt å høre at det ikke er bare jeg som har lutet fine møbler, det desidert verste jeg også gjorde var å lute skuvsenga etter bestemor den var ådret i brunt og med svart strekmaling, åååå som jeg angret med en gang jeg spylte av malingen med hageslangen :((((
Nå har jeg beiset den brun igjen, men det blir jo ikke helt det samme da.

Ha en fortsatt fin kveld :))

mormor sa...

flinke du;) 8,4gr.er ikke mye å skryte av midt i juni:( angret på at jeg ikke tok hansker på i går da jeg gikk "runden min" men i dag skinner sola.....man er da vel nordlending.....og evig opptimist!!!! ha en storfin dag;)

Grip dagen sa...

Vi driver også å smøre oss med tålmodighet i stedet for solkrem.
Her er 10 grader. Allikevel er bikinien pakket. Jeg skal nemlig på fjelltur med venninner. Strikkehelg, heter det, sånn offisiellt...
Fjøla ble lekker med hjerter og roser på! Veldig min stil...!!!
Jeg har 2 fjøler rekved liggende klar. De roper etter en morsom tekst jeg kan ha i hagen. Noen forslag???
Tenkte å lage et skilt ved dammen med teksten "stuping forbudt".(Dammen er 20 cm dyp og har fjellgrunn...)
Vi har mange rom i hagen som jeg gjerne vil ha skilt til.
Sommerhilsen Marit