18. juni 2012

Har du sett.........noe så fint !

                       Ny uke,og bare noen dager til St.Hans....! Det går så alt for fort.......! Men iallefall,må bare dele disse nydelige bildene med dere,før jeg glemmer dem bort.........for det er jammen meg langt,mellom vakre garderobeskap.......folierte sponplater er det fæleste som finns......men dette,derimot....... Pottery Barn,har virkelig skjønt poenget !!! Slikt som dette,får jeg stjerner i øynene av....
                     Ja,for ikke ser mitt skap sånn ut,hverken inni,eller utenpå......dette er jo en drøm :) Enten til å bare henge klær i.......
              Eller ha 4 småskuffer,i tillegg......
                            Til og med vakkert,når dørene er igjen.......så mange flotte detaljer !!! Listverk,kulebein...........jeg har i allefall ikke sett noe lignende,før......
                     Og ikke hadde man strengt tatt,behøvd og ha klær her,heller........ser for meg masse hvitt porselen,jeg...... :) En hengende plante på toppen,og kansje en kurv......hmmmmmm.......lekkert !!!
Men det beste av det beste !!!!!!! Tenk og kunne gjemme bort tv'n i noe så fint !!!!!!!!!!!!!!! Det kunne jeg tenkt meg,vettu..........for det var det jeg jaktet på,da jeg kom over disse bildene........vi har en løsning på dette,som ikke ligner grisen.......en hylle fra ikea,som inviterer til rot,og støv.........med åpne hyller,sier det seg selv ! Dette derimot......................var snadder for mine interiør-øyne !!!!! Hva syns du....enig ? 

                        Kos deg,og ha en flott mandag :)

Ingen kommentarer: