4. sep. 2012

Blandt engler og maling.........

 - drømmer jeg meg bort,i lekre saker på nettet...for å komme i rette stemningen,for julevarer. Dette bildet over,gav meg julefølelse..........en grønn kvist,enkelt og greit.
                          Lekre hus,til et stilleben.....i sink,med skinndetaljer......mmmmm..... Til jul hadde jeg lagt furukvister,og kongler.......en julekule i fattigmannssølv........
                       Rustikke fjøler,dette her.........og så fine,med skinn på......!
                      Linposer med diverse innhold...........og glassflasker.........
                             Flott speil,og bord........med enkel og fin pynt.........
                                Herlige rustikke ting,tror jeg vil dominere på vårt neste kjøkken,hvor nå enn det befinner seg hen,i skrivende stund ??!! Vi leter med lys og lykt,men uten noe napp......
       Naturlige ting...og når de i tillegg er praktiske,og ikke bare til pynt,da blir man jo enda mere fornøyd :)
                                Flotte lamper,som kunne fått plass over mitt fremtidige hjemmesnekrede kjøkkenbord ! Med X-bein.........i en grå farge....jeg har det klart,skjønner du.....men det er jo i hodet,og derfra og ut,kan jo ta sin lille tid !


               Back to malings,igjen........nå er kaffekoppen tom...så nå venter 28 englebilder på tekst.....er redd det tar litt tid,kan du si ! Går for mange varianter i år,ingen er like,og størrelsen varierer,fra de minste,til de ganske så store,med mye tekst på. Trenger vel ikke beskrive hvordan det ser ut i stua akkurat nå........men kos deg så lenge,og ha en fin ettermiddag :) - Klem -

2 kommentarer:

OlgaA sa...

Enkla saker är oftast finast!

Fina bilder! Kram/Olg@

Gårdsjenta sa...

Så mase flotte bilder :) Og FOR noen lopper du hadde funnet!

la meg til som følger, kommer gjerne igjen :)