6. sep. 2012

Søte ting fra Drops Design.....

                Innlegg midt i natten,er helt normalt her i huset,når det lakker mot jul....malingen må tørke,vettu....og i tillegg er jeg tom for decoupagelim. Så da blir det litt ventetid.....og da ramlet jeg innom Drops ! De har så mye fint........lampeskjermene var jo bare så tøffe,nå når høststormene raser rundt hushjørnene her i nord........det var liksom litt HØST,over disse,syns jeg !
                         Utrolig fine,og i mine farver.......hihiii.......røde og grønne er liksom ikke helt i min gate....:)
                                    Disse hadde da passet perfekt på et røfft stuebord,ikke sant ?
                       En enkel genser,men likevel en favoritt.........jeg hadde en slik,i mørk rosa en gang..........mamma,- husker du hva som skjedde........*kremt*....??? Litt varmt vann,kansje.....???? Bare glad det ikke var MEG........hihiii :) ;)
                     Denne så så innmari god ut,og sammen med yndlingsbuksen hadde den virkelig gjort seg !!!
                                      Nydelig,men enkel..........(for alle som KAN strikke),altså ikke for meg....
                                 Fant så mye,så det var ikke helt lett å begrense seg...
                                Deilige sokker,for kalde høstkvelder.........fant du noe du likte ? Det er jo så mye fint inne på den siden til Drops,så man kan sitte der i flere timer,det har jeg gjort,mange ganger......og drømt meg bort. Ta deg en tur innom,så skjønner du.... :)  Ellers får du ha en fin torsdag,håper du ikke har storm.......sånn som vi !! - men det er jo et suverent "hobbyrom-vær",så jeg klager ikke :)  - klem -

6 kommentarer:

Ruths datter sa...

Så masse flott som inspirerer deg da. De lampeskjermene var artige. Kanskje ikke så vanskelig å lage selv. takk for tips i natten.
Klem

Inspirasjon fra Elin sa...

Har fått øynene opp for strikking i det siste jeg også. Startet på en puff til tantebarnet mitt som straks er ferdig.
Fant en flott strikke blogg i går. http://martehelgetun.no/ Der kan man fint lære å strikke :)

Drops har veldig MYE fint.. Likte spesielt de søte sokkene og skjerfet :)

Ha en flott dag :)

Elisabeths Borg sa...

Mye fint:-)

mormor sa...

sokkene og skjerfet er bare helt nydelige;) -og lampeskjermene,de var søte!! ha en fin dag;)

Grip dagen sa...

Heisann hoppsann, falle-ralle-ra...
Eh. Må bare jule jeg opp litt før jeg stikker innom deg. Regnet med at her var kongler og julehjerter i lange baner!?
Jeg har også kommet i julestemning nå. Ute lukter det godt og kaldt og det er skikkelig mørkt. Og når en da tenner lys inne og finner håndarbeidet - ja, da er stemningen der!
Heldige du som kan surte på Drops sine sider. Jeg får jo åndenød og hjertebank når jeg er på slike sider. Da hoper jo prosjektene seg fullstendig opp i mitt lille hode!
Idag passerte jeg en garnbutikk. Selv om jeg strikker en kofte og har garn liggende klar til den neste, blir jeg sugd inn i butikken. Og hjem kom jeg med mer garn og nytt prosjekt.... Puh.
Nå må jeg ned å svinge strikkepinnene...!
Ha det fint.
Marit

Gyngestol og kaffigrut sa...

Masse herlig inspirasjon! Likte veldig godt de nederste lampeskjermene. Kanskje jeg hadde fått til noen slike, selv om jeg ikke er så flink med strikkepinnene.
Ha en fin helg!